Η Fioravanti μετέτρεψε μια Ferrari Testarossa σε σύγχρονο supercar

Ferrari Testarossa by Fioravanti

Μια ολόλευκη Ferrari Testarossa είναι ένα από τα πιο εκθαμβωτικά restomod των τελευταίων ετών, και προέρχεται από τον ελβετικό οίκο Officine Fioravanti.

Το πανέμορφο δημιούργημα της εταιρείας του Maranello από τη δεκαετία του 1980 ανακατασκευάστηκε από τη Fioravanti, και εμπλουτίστηκε με πλήθος σύγχρονων εξαρτημάτων και τεχνολογιών στο σασί, στην αεροδυναμική και στον κινητήρα - με αποτέλεσμα να αγγίζει τελική ταχύτητα της τάξεως των 320 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ελβετικός οίκος συγκεκριμένα υποστηρίζει ότι ο εκσυγχρονισμός αυτής της Testarossa είναι τόσο πολύπλευρος, στην πλειοψηφία των μηχανικών της μερών, που «προσφέρει οδική συμπεριφορά αντίστοιχη ενός σημερινού supercar».

Η «Testarossa by Officine Fioravanti», όπως είναι η ονομασία της, έχει ενισχύσεις στον επίπεδο δωδεκακύλινδρο κινητήρα 4.9 λίτρων που ανεβάζουν την ισχύ του στους 510 ίππους, καθώς στην ουρά της «ουρλιάζει» ένα ολοκαίνουριο σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, στοιχεία όπως το ABS και το Traction Control, που έχει αυτό το φαντασμαγορικό restomod, δεν υπήρχαν στην αρχική Testarossa. Ούτε, βέβαια, και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση της Ohlins, που επιτρέπει την ανύψωση του ρύγχους κατά 70 χιλιοστά - όταν οι ανάγκες κίνησης είναι λίγο πιο «πεζές» από τη σπορ οδήγηση.

Προσαρμοζόμενες είναι και οι αντιστρεπτικές δοκοί, ενώ οι σύγχρονες προσθήκες συνεχίζονται με τα αγωνιστικού τύπου φρένα της Brembo, τις καινούριες ζάντες 17 ιντσών εμπρός και 18'' πίσω και τα αγωνιστικά ελαστικά Michelin από τους αγώνες GT.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Fiorivanti πρόσεξε με μεγάλη επιμέλεια να μην αλλάξει τίποτα στη σχεδιαστική φιλοσοφία της Testarossa, ενός εκ των σπουδαιότερων σχεδίων της ιστορίας του οίκου Pininfarina, μειώνοντας το βάρος κατά 130 κιλά και κάνοντας ορισμένες αλλαγές στις λεπτομέρειες και στην αεροδυναμική. Οι βελτιώσεις της τελευταίας έγιναν κυρίως με την τοποθέτηση καλύμματος του δαπέδου.

Ο εκσυγχρονισμός της Testarossa φτάνει μέχρι και στη συνδεσιμότητα του smartphone με το λογισμικό Apple CarPlay, το οποίο ευφυώς βρίσκεται ενσωματωμένο στην απομίμηση του φορητού τηλεφώνου που διέθετε η πρωτότυπη! Το ηχοσύστημα, επίσης, διαθέτει θύρα USB, ενώ περιφερειακά στο εσωτερικό τη θέση των παλιών πλαστικών έχουν πάρει εκτενή τμήματα από αλουμίνιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η «Testarossa by Officine Fioravanti» έχει ολοκληρώσει τον κύκλο δοκιμών της, αλλά ο ελβετικός οίκος κατασκευής του δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τον αριθμό αντιτύπων που θα κατασκευάσει, ούτε την τιμή της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ