Citroen e-C3

Ελλάδα - Βουλγαρία σε χρόνο ρεκόρ -Σχεδόν έτοιμος ο δρόμος που θα φέρει πιο κοντά τις δύο χώρες

αυτοκινητόδρομος Ελλάδα

Το βορειότερο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού «Ξάνθη-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.

Γρηγορότερες και ασφαλέστερες μετακινήσεις προς και από τη Βουλγαρία, αλλά και σημαντικά οικονομικά οφέλη λόγω της προβλεπόμενης ενίσχυσης των εμπορικών δραστηριοτήτων μεταξύ των δύο χωρών, θα εξασφαλίσει ο κάθετος άξονας της Εγνατίας Οδού «Ξάνθη-Σύνορα».

Ο οδικός άξονας κατασκευάζεται τμηματικά, με τον χρόνο να μετράει αντίστροφα για την ολοκλήρωση του βορειότερου τμήματος, μήκους 8 χλμ., το οποίο ξεκινάει από το Δημάριο και φτάνει μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του carandmotor.gr, και τα 8 χλμ. έχουν ασφαλτοστρωθεί και ουσιαστικά είναι ολοκληρωμένα, ενώ το μόνο που απομένει είναι η διαγράμμιση σε μόλις 2 χλμ. Στην πράξη οι εργασίες έχουν περατωθεί σε ποσοστό άνω του 99% και για τη διαγράμμιση θα χρειαστεί ένα διάστημα μόλις 2-3 ημερών, αλλά αυτή τη στιγμή αυτό καθίσταται αδύνατο λόγω της ύπαρξης χιονιού στην περιοχή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναθέτουσα αρχή είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε και πλέον γίνονται συζητήσεις μεταξύ των εμπλεκόμενων σχετικά με τον φορέα που θα λειτουργήσει το συγκεκριμένο τμήμα.

Πλέον το ενδιαφέρον στρέφεται στο τμήμα Δημάριο-Μελίβοια μήκους 10,76 χλμ. που θα φέρει τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα ακόμα πιο κοντά στην Ξάνθη. Η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Αν το έργο υπογραφεί μέχρι το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους θα μπορέσει να ολοκληρωθεί εντός του 2027.

Με απόφαση που εκδόθηκε την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου το έργο κατακυρώθηκε στην εταιρεία ΟΔΟΣ Α.Ε., αλλά σύμφωνα με πληροφορίες του carandmotor.gr την προηγούμενη εβδομάδα κατατέθηκε νέα προσφυγή στο ΣτΕ που ουσιαστικά υψώνει νέα εμπόδια στην ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας. 

Με την ολοκλήρωση του τμήματος Δημάριο-Μελίβοια όπως και των υπόλοιπων τμημάτων  (Ξάνθη-Σμίνθη, Σμίνθη-Έχινος και Έχινος-Μελίβοια)  του κάθετου οδικού άξονα Ξάνθη-Σύνορα, θα επιτευχθεί η απρόσκοπτη σύνδεση της πόλης της Θράκης και κατ΄επέκταση της Εγνατίας Οδού με το Σμόλιαν και το Ρούντοζεμ της Βουλγαρίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κάθετος άξονας εκτιμάται ότι θα συνεισφέρει καθοριστικά στην ανάπτυξη των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας και θα αποφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη, λόγω των εμπορικών και γενικότερων δραστηριοτήτων που θα αναπτυχθούν, τόσο στην πόλη της Ξάνθης και σε ολόκληρη τη Θράκη όσο και στην ενδοχώρα της Βουλγαρίας (Σμόλιαν, Φιλιππούπολη, κλπ).

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ