Έλλειψη e-pass: Τι απαντά η Αττική Οδός στα δημοσιεύματα του carandmotor.gr

έλλειψη e-pass

Μεγάλα προβλήματα στους χρήστες της Αττικής Οδού έχει προκαλέσει η έλλειψη συσκευών e-pass. Μετά τα δύο δημοσιεύματα του carandmotor.gr, τελικά, η εταιρεία διαχείρισης μπήκε…στον κόπο να δώσει κάποιες απαντήσεις.

Το carandmotor.gr ήταν το μοναδικό Μέσο Ενημέρωσης που ασχολήθηκε με το ζήτημα της έλλειψης e-pass στην Αττική Οδό, βλέποντας τα μεγάλα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί.

Μετά το πρώτο μας δημοσίευμα (δείτε το εδώ - Αττική Οδός: Τέλος τα e-pass), τα τηλεφωνήματα που δεχτήκαμε ήταν πολυάριθμα από τους αναγνώστες, με κύριο ερώτημα πότε, τελικά, θα λυθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μερικές μέρες μετά επανήλθαμε στο φλέγον αυτό θέμα, τονίζοντας πως εφαρμόζονται λίστες αναμονής για όσους θέλουν να αποκτήσουν e-pass, χωρίς όμως να δίνονται και πάλι ακριβείς εξηγήσεις για το χρόνο επίλυσης του προβλήματος (δείτε εδώ - Αττική Οδός: Σε λίστα αναμονής για ένα e-pass).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ύστερα από όλα αυτά, η Αττική Οδός αποφάσισε να βγάλει ανακοίνωση και να δώσει κάποιες απαντήσεις, τόσο για το χρόνο αποκατάστασης του προβλήματος, όσο και για τις εκπτώσεις που συνεχίζει να δικαιούται κάποιος συνδρομητής e-pass. Κάλλιο αργά παρά ποτέ είναι το δικό μας σχόλιο...

Η ανακοίνωση της Αττικής Οδού στα αποκλειστικά θέματα του carandmotor.gr είναι η εξής:

«Η έλλειψη πομποδεκτών έχει παρουσιαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο εξαιτίας των έκτακτων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία COVID-19 και προέκυψε από τις ελλείψεις και δυσλειτουργίες στην εφοδιαστική αλυσίδα παραγωγής μικροεπεξεργαστών (microchips) που αποτελούν βασικό εξοπλισμό των συσκευών πομποδεκτών, με τις προμηθεύτριες εταιρείες να περιορίζουν τη διάθεσή τους σε όλους τους πελάτες τους. H καθολική δε εφαρμογή της διαλειτουργικότητας σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας, τον Νοέμβριο του 2020, πολλαπλασίασε τα αιτήματα για χορήγηση νέων πομποδεκτών, με τη ζήτηση από την Αττική Οδό να είναι σαφώς αυξημένη σε σχέση με τους άλλους αυτοκινητόδρομους δεδομένων των πολλαπλάσιων διελεύσεων που παρουσιάζει αλλά και των σημαντικών εκπτώσεων που προσφέρει η χρήση τους στην Αττική Οδό.

Για την εξυπηρέτηση των χρηστών και μέχρις ότου εξομαλυνθεί η προμήθεια των συσκευών e-PASS, η Αττική Οδός διανέμει κανονικά τους ηλεκτρονικούς πομποδέκτες σε όλους τους νέους συνδρομητές που εντάσσονται στα προγράμματα που προσφέρουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις που ξεπερνούν το 30%, ήτοι στα Προγράμματα Bonus, Friendly και Business που εξυπηρετούν τους καθημερινούς και πολύ συχνούς χρήστες, ώστε να απολαμβάνουν πλήρως των σχετικών προνομίων. Για την εγγραφή στο Πρόγραμμα Express που χρησιμοποιούν οι περιστασιακοί και όχι οι συχνοί χρήστες και στους οποίους παρέχεται εκπτωτική τιμή 2,55€ αντί των 2,80€ (έκπτωση 8,9%) δεν διατίθενται συσκευές e-PASS αλλά παραχωρούνται προσωρινά προς άμεση χρήση ειδικές ηλεκτρονικές Κάρτες, η χρήση των οποίων εξασφαλίζει την παροχή της πλήρους έκπτωσης. Η διέλευση γίνεται μεν από τις λωρίδες με εισπράκτορα, αλλά η φόρτισή τους γίνεται ηλεκτρονικά και η συναλλαγή είναι ανέπαφη και γίνεται γρήγορα και με πλήρη διασφάλιση των υγειονομικών πρωτοκόλλων. Επισημαίνεται δε ότι αιτήματα υφιστάμενων συνδρομητών για αντικατάσταση ηλεκτρονικών πομποδεκτών που χρήζουν αλλαγής, εξυπηρετούνται στο σύνολό τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Αττική Οδός βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την προμηθεύτρια εταιρεία των πομποδεκτών, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση της ομαλούς διάθεσής τους, ενώ, ευθύς εξαρχής απευθύνθηκε και σε εναλλακτικό προμηθευτή φροντίζοντας παράλληλα να προχωρήσει σε τροποποίηση του λογισμικού, διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Αυτή τη στιγμή λοιπόν εκκρεμεί η υλοποίηση των παραγγελιών των πομποδεκτών, η παραλαβή των οποίων αναμένεται να εξομαλύνει την κατάσταση μέσα στο επόμενο τρίμηνο. Αξίζει να αναφερθεί ότι από το 2003 και εντεύθεν έχουν διατεθεί συνολικά περίπου 1.292.000 ηλεκτρονικοί πομποδέκτες e-PASS εκ των οποίων οι ενεργοί πομποδέκτες ξεπερνούν τους 750.000 και 84.000 Κάρτες Λογαριασμού».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ