Το μικρότερο μοντέλο της ελληνικής αγοράς που αλλάζει τα δεδομένα στις αστικές μετακίνησεις πρωταγωνιστεί στη νέα ανάρτηση της ΕΛΑΣ.
«Παρέλαση» στο Twitter έχουν αρχίσει να κάνουν τα πιο ενδιαφέροντα και ξεχωριστά οχήματα του στόλου της Ελληνικής Αστυνομίας. Μετά την πανίσχυρη Suzuki Hayabusa που πρωταγώνιστησε μια πρόσφατη ανάρτηση της ΕΛΑΣ, σειρά πήρε το μικρότερο τετράτροχο μοντέλο επί ελληνικού εδάφους που συνδράμει με τον τρόπο του στο δύσκολο επιχειρησιακό έργο των αστυνομικών αρχών.
Πρόκειται για το Citroen Ami, το λιλιπούτειο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που έχει γνωρίσει τεράστια δημοφιλία στη χώρα μας και από τα μέσα του 2021 έχει ντυθεί στα… γαλανόλευκα αποτελώντας μέρος του «δυναμικού» του αστυνομικού τμήματος της Χάλκης.
BUY NOW
Η σπουδαία αυτή «μεταγραφή» έγινε κατόπιν συνεργασίας του Ομίλου Συγγελίδη και της Citroen με την ελληνική πολιτεία, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στη «μετατροπή» της Χάλκης σε ένα «πράσινο» νησί.
Ως ένας από τους πρωτεργάτες και πρωταγωνιστές της μικροκινητικότητας το Ami ανταποκρίνεται άκοπα στους αστικούς περιορισμούς του σήμερα και του αύριο και οδηγείται από άτομα ηλικίας 16 ετών.
Μεγάλα «όπλα» στη φαρέτρα του, το αθόρυβο και μηδενικών ρύπων σύστημα κίνησης, αλλά και οι μικρές διαστάσεις του (2,410 μ., πλάτος 1,388 μ. και ύψος 1.525 μ.) που κάνουν το παρκάρισμα… παιχνιδάκι.
Κινείται από έναν κινητήρα 8 ίππων που χαρίζει μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ./ώρα, αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 5,5 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 75 χιλιομέτρων. Η φόρτισή του είναι απλοποιημένη, καθώς σε μόλις τρεις ώρες μέσω μιας κανονικής/οικιακής πρίζας 220V επανακτά την πλήρη αυτονομία.
Ο βασικός εξοπλισμός είναι αρκετά ικανοποιητικός για τη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων, και περιλαμβάνει φώτα διασταύρωσης / θέσης LED, εμπρός υαλοκαθαριστήρα, γυάλινη πανοραμική οροφή, θύρα USB και σύστημα θέρμανσης που κρατά τους δύο επιβάτες ζεστούς κατά τους χειμερινούς μήνες.