Εμφύλιος στην Ευρώπη -Ποιες χώρες διεκδικούν την τεράστια επένδυση των Κινέζων

byd ευρώπη

Η είδηση ότι ο κινεζικός κολοσσός της BYD προσανατολίζεται στην κατασκευή του πρώτου εργοστασίου του επί ευρωπαϊκού εδάφους έχει προκαλέσει μια… επενδυτική φρενίτιδα σε πολλές χώρες της γηραιάς ηπείρου.

Σε μια επένδυση αρκετών δισεκατομμυρίων ευρώ είναι έτοιμη να προχωρήσει η BYD ώστε να δημιουργήσει το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Ο κινεζικός κολοσσός, ο οποίος αναζητά τον τρόπο ώστε να αποκτήσει ισχυρό έρεισμα και στην ευρωπαϊκή αγορά πρόκειται να υλοποιήσει τα αμέσως επόμενα χρόνια τη δημιουργία μιας γραμμής παραγωγής στην οποία θα κατασκευάζει μοντέλα που θα προορίζονται -κατά κύριο λόγο- για τη γηραιά ήπειρο.

Αρχικώς η BYD εξέταζε δύο σενάρια, εκείνο της απόκτησης ενός εργοστασίου από κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία και αυτό της κατασκευής ενός νέου, με το δεύτερο να είναι εκείνο που φαντάζει πλέον ως το πιο πιθανό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
byd ευρώπη

Μάλιστα η είδηση ότι ο κινεζικός κολοσσός βρίσκεται σε αναζήτηση της τοποθεσία στην οποία πρόκειται να κατασκευάσει την πρώτη μονάδα παραγωγής επί ευρωπαϊκού εδάφους έχει σημάνει συναγερμό στα κυβερνητικά επιτελεία εκείνων των κρατών που διεκδικούν με αξιώσει μια επένδυση αρκετών δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Με τη Μ. Βρετανία να έχει τεθεί εκτός παιχνιδιού, εξαιτίας του περίφημου Brexit, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία φέρεται να εξετάζει άλλες επιλογές, όπως η Γερμανία, η Ισπανία και η Γαλλία.

Μάλιστα δημοσιεύματα στον γαλλικό Τύπο θέλουν τη BYD να διαπραγματεύεται ήδη με την τοπική κυβέρνηση ώστε να εξασφαλίσει επιπλέον κίνητρα ώστε να δημιουργήσει εντός των γαλλικών συνόρων το νέο της εργοστάσιο.

byd ευρώπη

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η BYD είχε επιλέξει και στο παρελθόν τη Γαλλία για τη δημιουργία μιας μονάδας παραγωγής επαγγελματικών οχημάτων και ειδικότερα λεωφορείων, ωστόσο, εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης η λειτουργία του διεκόπη.

Στόχος της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η νέα γραμμή παραγωγής να είναι πλήρως λειτουργική πριν το τέλος του 2025, γεγονός που σημαίνει ότι πολύ σύντομα θα έχουμε «λευκό καπνό» από τις καμινάδες της BYD.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η αντίστοιχη επένδυση της Tesla στη Γερμανία και ειδικότερα στο Βερολίνο έχει ξεπεράσει τα 5 δισεκατομμύρια ευρώ και δημιουργήσει περισσότερες από 12.000 θέσεις εργασίας.

byd ευρώπη

Οι παραπάνω αριθμοί δικαιολογούν και τον αγώνα δρόμο που δίνουν ακόμα και βαλκανικές χώρες -όπως η Βουλγαρία- ώστε να πάρουν έστω και την τελευταία στιγμή τη χρίσμα της υποψήφιας και να διεκδικήσουν τις όποιες πιθανότητες διαθέτουν απέναντι στις παραδοσιακές δυνάμεις της Ευρώπης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ