Οι φοιτητές του ιαπωνικού πανεπιστημίου Nihon Automotive College (NATS) κατασκεύασαν το πιο ακραίο και πιο υπερυψωμένο Suzuki Jimny που έχει υπάρξει ποτέ, και το βάφτισαν «Kimun Kamy» - δηλαδή «θεό του βουνού».
Οι σπουδαστές βάσισαν το δημιούργημά τους σε ένα Suzuki Jimny Sierra του 2019 και το παρουσίασαν στο φετινό Σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο. Πέραν του ότι είναι πεντάθυρο -σε αντίθεση με το αυτοκίνητο παραγωγής- κι ετσι προσφέρει τον περισσότερο χώρο από κάθε άλλο Jimny μέχρι σήμερα, έχει και τεράστια απόσταση από το έδαφος που το κάνει ατρόμητο εκτός δρόμου.
Για να χωρέσουν οι δύο έξτρα πόρτες, τροποποίησαν το πλαίσιο τύπου σκάλας αυξάνοντας το μηκος του κατά 40 εκατοστά, έκοψαν το αμάξωμα στη μέση και προσέθεσαν επιπλέον panels ενδιάμεσα, και μαζί ένα μικροσκοπικό τρίτο παράθυρο. Έτσι, ο χώρος επιβατών είναι αντίστοιχος ενός μεσαίου sedan.
BUY NOW
Οι φοιτητές, επίσης, κράτησαν τις εμπρός πόρτες αναλλοίωτες από την έκδοση παραγωγής, όπως και την πίσω πόρτα των αποσκευών, αλλά κατασκεύασαν τις πίσω εν λευκώ. Οι τελευταίες δείχνουν μικρές, αλλά στην πράξη επιτρέπουν άνετη πρόσβαση στα πίσω καθίσματα - αρκεί να έχει κανείς μια μικρή σκάλα, για να ανέβει.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές επικεντρώθηκαν στη μάσκα, που φιλοξενεί εργάτη για τη ρυμούλκηση ή τη διαφυγή από δύσκολες καταστάσεις και κολλήματα, στους πλατύτερους προφυλακτήρες και στο περιμετρικό προστατευτικό πλαίσιο.
Και, στα μηχανικά τώρα, για να γίνει αυτό το Jimny «θεός του βουνού» δέχθηκε νέα ανάρτηση που αύξησε το ύψος κατά 15,2 εκατοστά, καινούριες ζάντες Black Rhino Riot 17 ιντσών και χωμάτινα τρακτερωτά ελαστικά Toyo Open Country A/T.
Από τα πιο ωραία off-road στοιχεία, επίσης, είναι η μπάρα φωτισμού IPF πάνω από το παρ-μπριζ, και φυσικά η σκηνή camping Feldon Shelter στην οροφή για διανυκτερεύσεις κάτω από τα αστέρια. Εσωτερικά, επίσης, οι φοιτητές τοποθέτησαν σύστημα πολυμέσων Alpine X9NXL με ηχοσύστημα Diecock, νεα όργανα και δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων.
Η μηχανική μονάδα του Jimny «Kimun Kamy» εξακολουθεί να είναι του 1.5 λίτρου, αλλά εδώ με το kit της Greddy, τη νέα ECU και τη βαλβίδα εξαγωγής FV2 Blow Off παράγει 122 ίππους και 179 Nm ροπής - δηλαδή 21 hp και 49 Nm περισσότερα από το Jimny παραγωγής.
Η ειδική αυτή έκδοση του Jimny είναι μόνο εκθεσιακή, αλλά σίγουρα δείχνει το λαμπρό μέλλον που έχουν οι νεαροί και εκπαιδευόμενοι ακόμα δημιουργοί της, και ενδεχομένως και την επιτυχία που θα είχε ένα εργοστασιακό πεντάθυρο Jimny.
Διαβάστε επίσης:
Δείτε εδώ τις τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς
Ακολουθήστε το carandmotor.gr για να μαθαίνετε όλα τα ΝΕΑ για το αυτοκίνητο