Αφύλακτος και επικίνδυνος: Ένας σημαντικός δρόμος της Ηπείρου παραμένει ημιτελής (εικόνες)

τέροβο πηγάδια δρόμος

Θα μπορούσε να βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής των Τζουμέρκων που συγκεντρώνουν έναν μεγάλο όγκο τουρισμού. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος δρόμος παραμένει ημιτελής, αφύλακτος και με πολλά επικίνδυνα σημεία.

Με κόστος 25 εκατομμύρια ευρώ, οι εργασίες κατασκευής του κάθετου άξονα που θα συνέδεε την Ιονία Οδό με την ευρύτερη περιοχή των Τζουμέρκων ξεκίνησαν το 2018 (από τον κόμβο στο Τέροβο μέχρι το χωριό Πηγάδια που αποτελεί κομβικό σημείο για όλα τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος στην περιοχή).

τέροβο πηγάδια
Η απουσία στηθαίων ασφαλείας θα μπορούσε να αποβεί μοιραία αν κάποιος οδηγός δεν προσέξει.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος ήταν τα έργα να ολοκληρωθούν τον Ιούνιο του 2021 κάτι που θα σήμαινε πως η απόσταση από την Αθήνα έως τα Τζουμέρκα θα μπορούσε να επιτευχθεί στον απίστευτο χρόνο των 4 ωρών, γεγονός που θα ενίσχυε σημαντικά τον τουρισμό σε μια περιοχή που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον από πολλές χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο.

τέροβο πηγάιδα
Με την ολοκλήρωση του δρόμου, θα μπορεί κάποιος να φτάνει στα Τζουμέρκα από την Αθήνα σε χρόνο ρεκόρ.

Τη δεδομένη στιγμή, όπως διαπιστώσαμε και εμείς από το σύντομο οδοιπορικό μας στην περιοχή, η εν λόγω οδική αρτηρία παραμένει ημιτελής για άγνωστο λόγο και ο φαινομενικά κλειστός δρόμος χρησιμοποιείται -αναγκαστικά - από πολλούς οδηγούς για να μειωθούν οι χρόνοι πρόσβασης, χωρίς όμως να πληρούνται οι κανονισμοί ασφάλειας.

τέροβο πηγάδια
Ο νέος δρόμος παραμένει ανοιχτός για τους οδηγούς από την πλευρά της Ιονίας Οδού.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παντελής απουσία φωτισμού, στηθαίων ασφαλείας και σήμανσης, σε συνδυασμό με το υψόμετρο και τα απόκρημνα σημεία, μπορούν ανά πάσα στιγμή να γίνουν αιτία πρόκλησης ατυχήματος με εξαιρετικά δυσάρεστες συνέπειες (στην παρούσα ημιτελή φάση ο συγκεκριμένος δρόμος βρίσκεται εδώ και ένα χρόνο περίπου).

τέροβο πηγάδια
τέροβο πηγάδια
Παρόλο που υπάρχει ειδική σήμανση απαγόρευσης από τη μια πλευρά...ο δρόμος είναι προσβάσιμος για τους οδηγούς.

Η κατάσταση αυτή θα μπορούσε να αλλάξει μέσα σε ελάχιστους μήνες καθώς ο νέος κάθετος άξονας βρίσκεται σε πολύ καλό σημείο υλοποίησης. Έτσι, κατά τη δική μας άποψη, το πρόβλημα μπορεί να διορθωθεί σχεδόν άμεσα αν προχωρήσουν εντατικά οι εργασίες ασφαλτόστρωσης και η τοποθέτηση όλων των προβλεπόμενων στοιχείων που καθιστούν έναν δρόμο ασφαλή στις μέρες μας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το έργο σε αριθμούς

Ο νέος δρόμος αφορά τον κύριο άξονα σύνδεσης, του ΑΚ Τερόβου της Ιόνιας Οδού (επί της 7ης Επαρχιακής Οδού Ιωαννίνων — Πηγαδιών) με την 2η Επαρχιακή Οδό Ιωαννίνων — Γέφυρα Πλάκας και περιλαμβάνει: οδικό άξονα μήκους 9,8 χλμ., γέφυρα μήκους 134 μ., πέντε ισόπεδους κόμβους, τοποθέτηση φωτισμού και τεχνικά έργα απορροής ομβρίων υδάτων.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ