Ένας θρύλος των ράλλυ πίσω από την εξέλιξη της Lancia Ypsilon HF

Lancia Ypsilon HF

Στην ομάδα εξέλιξης της νέας Lancia Ypsilon HF θα συμμετάσχει ο Miki Biasion, υπογράφοντας και την αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση του ιταλικού μοντέλου.

Την υπογραφή του Miki Biasion θα φέρει η κορυφαία έκδοση της νέας Lancia Ypsilon. H ιταλική φίρμα ανακοίνωσε ότι ο θρύλος των αγώνων θα συμμετάσχει στην εξέλιξη της αμιγώς ηλεκτροκίνητης Lancia Ypsilon HF, αλλά και της αγωνιστικής εκδοχής του αυτοκινήτου.

H υψηλών επιδόσεων Lancia Ypsilon HF θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025, εφοδιασμένη με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 240 ίππων.

Παράλληλα με την πολιτική εκδοχή της Lancia Ypsilon HF θα εξελιχθεί και η αγωνιστική, με την οποία η ιταλική φίρμα ευελπιστεί να επιστρέψει στους αγώνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Lancia Ypsilon HF

Η Lancia είναι μία από τις πλέον επιτυχημένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχοντας κατακτήσει 15παγκόσμιους τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Ο Miki Biasion πραγματοποίησε την πρεμιέρα του με τα χρώματα της Lancia το 1983, πίσω από το τιμόνι της Lancia 037. To 1988 κατέκτησε τον πρώτο τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, τον οποία και διατήρησε την αμέσως επόμενη χρονιά, στο αριστερό μπάκετ της θρυλικής Lancia Delta.

Lancia Ypsilon HF
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O 66χρονος, σήμερα, πρώην οδηγός αγώνων θα εργαστεί από κοινού με την ομάδα των μηχανικών της Lancia ώστε η ιταλική φίρμα να ανακτήσει τη χαμένη της λάμψη και να επιστρέψει στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, διεκδικώντας πρωταγωνιστικό ρόλο εντός και εκτός των αγωνιστικών χώρων.

Άλλωστε την αναβίωση της Lancia Ypsilon πρόκειται να την ακολουθήσουν κι άλλα μοντέλα της ιταλικής φίρμας, όπως η Delta στα τέλη αυτή της δεκαετίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ