Επένδυση-μαμούθ στο αυτοκίνητο -Ποιος κατασκευαστής «ρίχνει» στην αγορά 16,3 δισ. ευρώ
Επένδυση ρεκόρ από τον νοτιοκορεατικό όμιλο, o οποίος έχει στραμμένο το βλέμμα του στο μέλλον και σε τεχνολογίες που θα του εξασφαλίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Τη μεγαλύτερη επένδυσή της σε επίπεδο έτους θα πραγματοποιήσει το 2025 η Hyundai, όπως ανακοίνωσε την περασμένη Πέμπτη 9 Ιανουαρίου ο νοτιοκορεατικός όμιλος.
Ειδικότερα, η Hyundai Motor Group γνωστοποίησε ότι θα επενδύσει στη Νότια Κορέα 24,3 τρισεκατομμύρια γουόν (16,3 δισ. ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες), ένα ποσό που είναι κατά 19% μεγαλύτερο απ’ όσα επένδυσε το περασμένο έτος.
BUY NOW
Εκ των 24,3 τρισ. γουόν τα 11,5 τρισ. θα αφορούν έρευνα σε προϊόντα νέας γενιάς, ηλεκτροκίνηση, βασισμένα στο software οχήματα, αυτοκίνητα υδρογόνου, όπως και άλλες τεχνολογίες, ενώ θα επενδύσει και 12 τρισ. γουόν στην επέκταση της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και νέων μοντέλων. Επιπλέον 800 δισ. γουόν θα αφορούν στρατηγικές επενδύσεις όπως η αυτόνομη οδήγηση.
Στα σχέδια του ομίλου, ο οποίος περιλαμβάνει τη Hyundai και την Kia, είναι η κατασκευή μιας νέας μονάδας παραγωγής στην Ulsan όπου θα αξιοποιείται η νέα, προηγμένη τεχνολογικά μέθοδος χύτευσης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
«Ο Όμιλος Hyundai φέτος πραγματοποιεί τη μεγαλύτερη επένδυσή του στη Νότια Κορέα επειδή θεωρεί ότι οι συνεχείς και σταθερές επενδύσεις είναι απαραίτητες για να ξεπεραστεί η κρίση και να εξασφαλιστούν οι μελλοντικοί μοχλοί ανάπτυξης, εν μέσω αυξανόμενων αβεβαιοτήτων», δήλωσε η εταιρεία χωρίς να δώσει λεπτομέρειες για την κρίση.
Η Hyundai και η Kia δήλωσαν την προηγούμενη εβδομάδα ότι στόχος τους είναι να αυξήσουν τις συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις τους κατά 2%, φτάνοντας τα 7,39 εκατομμύρια οχήματα το 2025.
Θυμίζουμε ότι η κορεατική εταιρεία πλησιάζει προς ένα τεράστιο τεχνολογικό ορόσημο στην ηλεκτροκίνηση, καθώς βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση μιας πρώτης, «demo» γραμμής παραγωγής μπαταριών στέρεου τύπου.
Οι μπαταρίες στερέας κατάστασης υπόσχονται μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση και ενεργειακή πυκνότητα έως και 450 Wh/kg, που μπορεί να αυξήσει την αυτονομία ενός EV κατά 80% (μέχρι και 1.000 χιλιόμετρα). Ωστόσο, η μαζική παραγωγή αυτής της τεχνολογίας αντιμετωπίζει προβλήματα ασφάλειας και δυσκολίες στη διαδικασία κατασκευής -Διαβάστε περισσότερα εδώ.