Citroen e-C3

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II: Το επικό restomod του 1 εκατομμυρίου ευρώ

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II HWA

Με την υπογραφή του διακεκριμένου οίκου μετατροπών HWA, αυτή η Mercedes-Benz 190E είναι ένα από τα κορυφαία restomods του πλανήτη - ένα έργο αυτοκινητικής τέχνης, που θα κατασκευαστεί σε μόνο 100 αντίτυπα.

Έχοντας ήδη προκαλέσει τεράστιο ενδιαφέρον, η αναγεννημένη αυτή Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II δεν είναι ένα απλό restomod. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο δημιούργημα, βασισμένο στο θρυλικό μοντέλο, και το πρώτο του είδους από την HWA - την εταιρεία πίσω από την πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία του DTM.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ιδρυτής της HWA, Hans Werner Aufrecht, ένας από τους “αρχιτέκτονες” της AMG και δημιουργός ειδικών μοντέλων όπως τα CLK DTM AMG και CLK GTR, συμμετείχε προσωπικά στην εξέλιξη αυτού του αυτοκινήτου. Δίνοντας την απόλυτη η προσοχή στη λεπτομέρεια.

Το πρόγραμμα εξέλιξής του ξεκίνησε με ένα σκίτσο του σχεδιαστή Khyzyl Saleem στο Instagram, τον Φεβρουάριο του 2022. Το σχέδιο του Evo III εντυπωσίασε τόσο τον Aufrecht, που έδωσε άμεσα το «πράσινο φως» για την υλοποίηση του οράματος.

Ενσωματώνοντας κλασικές γραμμές με μοντέρνα στοιχεία, ο Saleem συνεργάστηκε με τον Edgar Chu, πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της AMG. Το αποτέλεσμα είναι ένας εντυπωσιακός φόρος τιμής στο εμβληματικό μοντέλο, που διατηρεί τις κλασικές γραμμές αλλά και την αύρα της σύγχρονης μηχανολογίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο αυθεντικός τετρακύλινδρος κινητήρας αντικαταστάθηκε από έναν εξακύλινδρο 3.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 450 ίππους στη βασική έκδοση και 500 ίππους με το πακέτο Affalterbach. Έτσι, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει τα 300 km/h τελικής ταχύτητας.

Το εσωτερικό, ισορροπημένο μεταξύ κλασικής σχεδίασης και σύγχρονης τεχνολογίας, διαθέτει μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων -που είναι εμπνευσμένος από τον αρχικό του 190E, αλλά βέβαια είναι πλήρως αναβαθμισμένος- την ώρα που διατηρεί τα κλασσικά κουμπιά για τον κλιματισμό και τα ηλεκτρικά παράθυρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πάνελ στις πόρτες και το τιμόνι μοιάζουν με αυτά του πρωτότυπου, ενώ οι μοχλοί στη στήλη τιμονιού, αν και νέοι, έχουν σχεδιαστεί ώστε να μοιάζουν αυθεντικοί. Τα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν ζώνες τεσσάρων σημείων, ενώ τα πίσω καθίσματα έχουν σύστημα Isofix.

Στην κατασκευή της Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II διατηρήθηκε μόλις το 25% των εξαρτημάτων του αρχικού σασί. Όλα τα υπόλοιπα αντικαταστάθηκαν ή ανακατασκευάστηκαν, με αποτέλεσμα η στρεπτική ακαμψία να είναι πλέον διπλάσια, χάρη και στο προστατευτικό κλωβό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόνο 100 μονάδες θα παραχθούν, και καμία δεν θα φέρει το τριάκτινο αστέρι - καθώς πρόκειται για ένα ανεξάρτητο πρόγραμμα του Aufrecht. Η τιμή ξεκινά από 714.000 ευρώ προ φόρων, αλλά με τον ΦΠΑ και τις προαιρετικές επιλογές, ξεπερνά εύκολα το 1 εκατομμύριο ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ