Η δεύτερη γενιά του “ετοιμοπόλεμου” Ford Ranger Raptor έρχεται εντελώς ανασχεδιασμένη και καθολικά αναβαθμισμένη, ανεβάζοντας ακόμα πιο πολύ τον πήχη.
Καλεσμένοι της εγχώριας αντιπροσωπείας της Ford, παρακολουθήσαμε την επίσημη παρουσίαση του νέου Ranger Raptor, του μοντέλου που έδωσε νέα δυναμική στην κατηγορία των pick-up.
Το Ranger αποτελεί έναν πολύ σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα επαγγελματικών μοντέλων της Ford, με τις πωλήσεις του να φτάνουν το 40% του συνόλου της κατηγορίας για το 2021, την στιγμή που το 2020 είχε το 12% αυτής. Βέβαια, μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας οφείλεται στο λανσάρισμα την κορυφαίας έκδοσης Raptor.
BUY NOW
Βασισμένη στην πολυετή της τεχνογνωσία στα pick-up και στη γνώση των αναγκών των κατόχων των αυτοκινήτων του είδους, η Ford άντλησε δεδομένα από αγοραστές από όλο τον κόσμο για τη δημιουργία ενός πολυσχιδούς οχήματος που μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλες τις δραστηριότητες τους. Όπως μάλιστα αναφέρει η Ford, το νέο Ranger Raptor δεν πάει απλά παντού, αλλά πάει παντού και γρήγορα.
Κάτω από το νέο αμάξωμα με τις εντονότερες ακμές και τα μυώδη φτερά, υπάρχει ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο με ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο και φαρδύτερα μετατρόχια. Η νέα σχεδίαση του εμπρός τμήματος επιτρέπει την δημιουργία περισσότερου χώρου στο διαμέρισμα του κινητήρα και καλύτερη ψύξη για τον 3λιτρο twin-turbo V6 βενζίνης της έκδοσης Raptor (σύντομα και πετρελαιοκίνητο), και “προετοιμάζει” το νέο Ranger για την υποστήριξη μελλοντικών υβριδικών συστημάτων κίνησης. Φυσικά δεν λείπουν οι προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω, καθώς και οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσων με τα τακουνάτα all terrain ελαστικά.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και νέο σύστημα πολυμέσων με κάθετη οθόνη αφής 12 ιντσών. Νέα είναι και τα καθίσματα, τόσο σε σχεδίαση όσο και σε χρωματισμό, με το κάθισμα του μαχητικού πέμπτης γενιάς F-22 Raptor να αποτελεί την πηγή έμπνευσης για την δημιουργία τους.
Το τελευταίο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 4 βρίσκει την θέση του στο νέο Ford Ranger Raptor και πλέον είναι συμβατό με έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών, ενώ διαθέτει ενσωματωμένο modem FordPass Connect που επιτρέπει αυξημένη συνδεσιμότητα εν κινήσει.
O twin-turbo 3.0 EcoBoost αποδίδει 288 ίππους και 491 Nm, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και χαρίζει επιδόσεις GTi, στο χώμα. Η κατ' επιλογή τετρακίνηση υποστηρίζεται από κοντές σχέσεις και κλείδωμα του εμπρός και του πίσω διαφορικού. Το πλαίσιο έχει δεχθεί επιπλέον ενισχύσεις και τα ενεργά heavy duty αμορτισέρ της Fox έχουν πάχος 2μιση ίντσες. Ακόμα, υπάρχουν αεριζόμενα δισκόφρενα και στις τέσσερις γωνίες με υψηλής πίεσης κύκλωμα φρένων.
Το νέο Ford Ranger Raptor διαθέτει ένα επιπλέον πρόγραμμα λειτουργίας σε σχέση με το παρελθόν, φτάνοντας τις επτά επιλογές: Normal, Sport, Slippery, Rock, Mud&Ruts, Sand και Baja. Επιπλέον, υπάρχουν τέσσερα mode για τον ήχο της εξάτμισης, μέσω ρυθμιζόμενων κλαπέτων.
Το νέο Ranger Raptor θα ξεκινήσει το εμπορικό λανσάρισμα της νέας γενιάς του pick-up της Ford το ερχόμενο καλοκαίρι, με τις υπόλοιπες εκδόσεις να ακολουθούν την άνοιξη του 2023.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ