Επίσημο: Τα ελαστικά χωρίς αέρα μπαίνουν στο πρώτο αυτοκίνητο

uptis airless tires

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για το λανσάρισμα των ελαστικών δίχως αέρα που θα φέρουν την επανάσταση στον αυτοκινητικό κόσμο.

Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι προσπάθειες τον κορυφαίων κατασκευαστών ελαστικών παγκοσμίως για την εξέλιξη ενός προϊόντος με μηδενική ρυπαντική δράση και τεράστια αντοχή στον χρόνο και τις καταπονήσεις.

Μία από τις εταιρείες που ηγούνται των εξελίξεων προς αυτή την κατεύθυνση είναι η Michelin, η οποία έχει καταγράψει σημαντική πρόοδο στην εξέλιξη ελαστικών χωρίς αέρα, υπό την ονομασία Uptis.

Σύμφωνα, μάλιστα, με τις επίσημες ανακοινώσεις του επικεφαλής της Michelin Βόρειας Αμερικής, Alexis Garcin, το εν λόγω προϊόν δεν θα αργήσει να «ντύσει» τους τροχούς ενός αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ελαστικά δίχως αέρα michelin

Σημαιοφόρος της νέας αυτοκινητικής επανάστασης θα είναι η επόμενη γενιά του Chevrolet Bolt που λογικά θα προορίζεται αποκλειστικά για την αμερικανική αγορά και θα κινείται 100% με ηλεκτρική ενέργεια. Θα διατεθεί στην αγορά μεταξύ του έτους 2025 και 2027 και όλα δείχνουν πως θα ενσωματώνει ως στάνταρ τα ελαστικά χωρίς αέρα.

Η επιλογή του εν λόγω μοντέλου για τα εγκαίνια της εμπορικής διάθεσης του καινοτόμου προϊόντος μόνο έκπληξη δεν προκαλεί, ειδικά εφόσον αναλογιστούμε ότι το 2019 το Chevrolet Bolt είχε λειτουργήσει ως testbest για την εξέλιξη του – πρωτότυπου τότε – ελαστικού χωρίς αέρα.

Όσον αφορά την Ευρώπη, τον περασμένο Σεπτέμβριο η Michelin είχε παρουσιάσει το προϊόν της σε ένα MINI Cooper SE, κάτι που ενδέχεται να σημαίνει ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι το πρώτο τετράτροχο επί ευρωπαϊκού ηπείρου που θα επιλέξει τη συγκεκριμένη λύση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ελαστικά δίχως αέρα michelin

Τι είναι τα ελαστικά δίχως αέρα

Μετά από 10 χρόνια εξουθενωτικών ερευνών και 50 αιτήσεις για χορήγηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας, η Michelin έχει έτοιμα τα Uptis (Unique Puncture-proof Tire System). Το ελαστικό αποτελείται κυρίως από καουτσούκ και υαλοβάμβακα, την ίδια ώρα που το εξωτερικό πέλμα του είναι φτιαγμένο κυρίως από αλουμινίο.

Το ελαστικό Uptis είναι πιο παραμορφώσιμο συγκριτικά με τα υπάρχοντα προϊόντα της αγοράς, και ταυτόχρονα είναι πιο ανθεκτικό στις καταπονήσεις, δεν χρειάζεται αέρα, δεν κινδυνεύει με κλατάρισμα και το προσδόκιμο ζωής του είναι σημαντικά μεγαλύτερο.

Ένα ακόμα μεγάλο προσόν των ελαστικών δίχως αέρα είναι το γεγονός ότι δεν απελευθερώνουν τα ιδιαίτερα επικίνδυνα για τον πλανήτη αλλά και το αναπνευστικό σύστημα των ανθρώπων μικροπλαστικά σωματίδια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ