Η Suzuki επαναφέρει το χαμόγελο στα χείλη των οπαδών του Jimny, επιβεβαιώνοντας τη μεγάλη επιστροφή του ικανού 4Χ4 μοντέλου της, που σήμερα υπάρχει μόνο ως επαγγελματικό.
Από τις πλέον ιδιάζουσες ήταν η εμπορική διαδρομή της τελευταίας, τέταρτης γενιάς του Suzuki Jimny. Παρά το κύμα δημοφιλίας που σήκωσε η παρουσίασή της το καλοκαίρι του 2018, η εμπορική του σταδιοδρομία στη Γηραιά Ήπειρο αποδείχθηκε σύντομη μιας και δεν συμμορφωνόταν με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων και συνέχισε ως επαγγελματικό.
Σύντομα, ωστόσο, η τάξη θα αποκατασταθεί, δεδομένου ότι η Suzuki επιβεβαίωσε την επιστροφή του εμβληματικού 4X4, σε υβριδική έκδοση, το 2024. Πρόκειται για μια κίνηση που σκορπά χαμόγελα στους οπαδούς του μοντέλου και ευθυγραμμίζεται πλήρως με την πολιτική της μάρκας για εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
BUY NOW
Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι η συντριπτική πλειονότητα των μοντέλων της εταιρείας περιλαμβάνει υβριδικές εκδόσεις (βλ. Swift, Ignis, Vitata και S-Cross) και το Jimny αποτελούσε την εξαίρεση.
Το επικείμενο υβριδικό Jimny θα υιοθετεί είτε το 48βολτο, ήπια υβριδικό σύστημα με τον 1.400αρη βενζινοκινητήρα των 129 ίππων, είτε το νέο πλήρως υβριδικό σύστημα που απαντάται και στο Vitara (διαβάστε περισσότερα εδώ).
Το τελευταίο περιλαμβάνει έναν 1.500αρη κινητήρα βενζίνης DualJet, έναν ηλεκτροκινητήρα (MGU), αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AGS και μπαταρία ιόντων λιθίου 140V.
Όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα, ο ηλεκτροκινητήρας MGU αξιοποιεί την ισχύ του κινητήρα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας (φορτίζοντας την μπαταρία). Κατά την επιβράδυνση, πραγματοποιείται ανάκτηση κινητικής ενέργειας η οποία εξασφαλίζει την επαναφόρτιση της μπαταρίας και τη διατήρηση της επαρκούς ισχύος της.
Πρόκειται για ένα σύστημα που παρέχει ισχυρές επιδόσεις και άφθονη απόδοση ροπής, ενώ ταυτόχρονα κρατά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές CO2.
Ποιο από τα δύο συστήματα κίνησης θα επικρατήσει θα ξεκαθαριστεί συν τω χρόνω, όταν και θα αποκαλυφθούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο.