Επιστρέφει το Fiesta στη γκάμα της Ford;

Ford Explorer

Η Ford σκέφτεται την επιστροφή του δημοφιλούς μοντέλου, με νέα τεχνολογία αλλά ίδια συνταγή της επιτυχίας.

Όντας πια ηλεκτρικό, όπως επιτάσσει η τάση της εποχής αλλά όντα ξανά μικρό στο δέμας και οικονομικό. Και η Ford έχει τον τρόπο να συνδυάσει τα παραπάνω.

Πρόσωπο-κλειδί στο project είναι ένας κύριος που ακούει στο όνομα Alan Clarke. Μεταγραφή από την Tesla, με ένα ξεκάθαρο στόχο: να δημιουργήσει την πιο αποδοτική πλατφόρμα EV στην αγορά!

Μία πλατφόρμα στην οποία θα πατήσουν μοντέλα που θα τοποθετηθούν στην ηλεκτρική γκάμα του μπλε οβάλ κάτω από τη Mustang Mach-e, το Capri και το Explorer. Ηλεκτρικές εκδοχές μοντέλων που θα αποτελέσουν διαδόχους των Puma, Focus και κυρίως... Fiesta!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O επικεφαλής του προγράμματος Model E της Ford, Marin Gjaja, εξηγεί: «Ξέρουμε πως είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε και πως είναι ένας μυς τον οποίο πρέπει σταδιακά να δυναμώσουμε στον οργανισμό μας. Αν δείτε τη γκάμα μας σήμερα, δεν έχουμε πολλά προσιτά μοντέλα. Το κλειδί για εμάς είναι να έχουμε προσιτές επιλογές, να διαφέρουμε από τον ανταγωνισμό και να είμαστε κερδοφόροι. Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, σε αυτή την κατηγορία, δεν έχουμε κέρδος. Επίσης, ως παγκόσμια μάρκα, θέλουμε οι πελάτες μας να ξεκινούν από άλλα μοντέλα και να καταλήγουν στο να αγοράσουν ένα Explorer για παράδειγμα. Θέλουμε λοιπόν μία οικονομική πλατφόρμα, που θα δημιουργήσει μοντέλα και για την Ευρώπη, που θα φέρει νέο πελατολόγιο στο brand».

Το πρώτο μοντέλο που θα πατάει σε αυτή την πλατφόρμα, αναμένεται στα τέλη του 2026 ή στις αρχές του 2027. Ο Clarke ηγείται μίας ομάδας 300 ανθρώπων, που δουλεύουν πυρετωδώς σε αυτό το τομέα εδώ και σχεδόν μία διετία. Ομάδα στην οποία έχουν ενταχθεί πρώην μέλη της Tesla αλλά και από άλλους τομείς, όπως την Apple, ακόμα και τη Formula 1!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλωστε ο CEO της Ford, Jim Farley, ξέρει πως όλα τα παραπάνω αποτελούν έναν αγώνα δρόμου τον οποίο η αμερικανική εταιρεία δεν πρέπει να χάσει: «Όλες οι ομάδες μας έχουν επικεντρωθεί σε οικονομικό και αποδοτικά EV, γιατί σύντομα ο ανταγωνισμός μας θα είναι το οικονομικό μοντέλο που θα φέρει η Tesla και οι κινεζικές μάρκες».

Η νέα πλατφόρμα αναμένεται να κάνει χρήση της χαμηλού κόστους τεχνολογίας μπαταριών σιδήρου-φωσφορικού λιθίου (LFP), η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος. Όπως γενικότερα η κατηγορία των μικρότερων και πιο οικονομικών σε απόκτηση ηλεκτρικών μοντέλων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ