Επτά κλασσικές Mercedes SL-Class βγαίνουν στο φως για μόλις 22.350 ευρώ

Mercedes-Benz SL-Class R107

Μια φάρμα στην Αμερική έκρυβε επτά βαρέως αλλοιωμένες από το χρόνο Mercedes-Benz SL-Class της γενιάς R107, οι οποίες κυκλοφόρησαν τις δεκαετίες του 1970 και ‘80. Και τώρα βγαίνουν όλες στο eBay, με τιμή εκκίνησης 22.350 ευρώ.

Από τις επτά κλασσικές αυτές Mercedes-Benz SL-Class (δύο 560SL, τρεις 450SL και δύο 380SL) οι πέντε φαίνεται να έχουν ακόμα τη δυνατότητα ανακατασκευής και αναπαλαίωσης. Οι άλλες δύο έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πηγή ανταλλακτικών: η μία ενεπλάκη σε ατύχημα και η άλλη υπέστη ζημιά από πτώση δέντρου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα αυτοκίνητα αυτά εντοπίστηκαν παρατημένα για χρόνια σε μια φάρμα στην Pomaria της Νότιας Καρολίνας των ΗΠΑ. Η σειρά Mercedes-Benz SL-Class R107 κυκλοφόρησε από το 1971 έως το 1989: ήταν ένα δημοφιλές για την εποχή, πολυτελές grand tourer, με επιλογές κινητήρα V8 είτε εξακύλινδρου σε σειρά.

Η γερμανική εταιρεία τη διέθετε στις εκδόσεις R107 (cabrio) και C107 (coupe), με ίδιες επιλογές κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων, αν και η C107 είχε διάταξη καθισμάτων 2+2 και μακρύτερο μεταξόνιο κατά 36 cm. Το R107 ήταν λίγο ελαφρύτερο λόγω του μικρότερου μήκους και ίσως λίγο πιο σπορτίφ.

Εκείνη την εποχή η αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών ήταν μακράν η πιο σημαντική για τη Mercedes, και οι Sl-Class R107 και C107 πωλήθηκαν κατά εκατοντάδες χιλιάδες. Η συντριπτική πλειονότητα αγοράστηκε με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, τόσο που τα αντίτυπα με χειροκίνητα κιβώτια είναι πολύ περιζήτητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mercedes έδινε την επιλογή ανάμεσα σε πληθώρα εκδόσεων, ξεκινώντας με τον V8 των 3.5 λίτρων η βασική έκδοση ήταν η 350 SL και ακολουθούσαν οι 380 SL, 420 SL, 450 SL, 500 SL και 560 SL. Υπήρχαν επίσης οι παραλλαγές 280 SL και 300 SL με εξακύλινδρους κινητήρες.

Οι επιλογές κιβωτίων ξεκινούσαν με ένα αυτόματο 3 σχέσεων ή ένα χειροκίνητο 4 ταχυτήτων, ενώ αργότερα προστέθηκαν 4τάχυτα αυτόματα και 5τάχυτα χειροκίνητα. Οι V8 κινητήρες είχαν μπλοκ και κεφαλές από κράμα αλουμινίου, εκκεντροφόρους επικεφαλής, ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου και γωνία V 90º. Οι εξακύλινδροι ήταν λιγότερο ισχυροί, αλλά και πιο οικονομικοί στην κατανάλωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι R107 και C107 κατασκευάζονταν με αμάξωμα από χάλυβα και ήταν εξοπλισμένα με ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω, καθώς και δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς. Όλες οι ανέσεις της εποχής είτε προσφέρονταν ως στάνταρ είτε μπορούσαν να παραγγελθούν προαιρετικά, συμπεριλαμβανομένου του κλιματισμού, των ηλεκτρικών παραθύρων, των ηλεκτρικών καθισμάτων και καθρεφτών, της επένδυσης από καρυδιά, των δερμάτινων καθισμάτων και άλλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η C107 παρέμεινε στην παραγωγή από το 1971 έως το 1981, ενώ η R107 από το 1971 έως το 1989 - καθιστώντας, έτσι, τη Mercedes SL-Class αυτή ως το μοντέλο με τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στην ιστορία της Mercedes μετά το D Wagon (γνωστό σήμερα ως G-Class).

Επιστρέφοντας στα εν λόγω επτά αντίτυπά της, πρόκεται για δύο 560SL (ένα από τα οποία είναι για ανταλλακτικά), τρία 450SL (ένα για ανταλλακτικά) και δύο 380SL.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συλλογή προσφέρεται στο eBay μόνο ως πλήρες πακέτο, χωρίς την επιλογή μεμονωμένης αγοράς, και οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές πρέπει να κανονίσουν τη μεταφορά τους με φορτηγά. Η τιμή εκκίνησης είναι 25.000 δολάρια (περίπου 22,5 χιλιάδες ευρώ).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ