Σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε, 1 στους 3 πεζούς κινδυνεύει περισσότερο από κάθε άλλη φορά όταν διασχίζει έναν δρόμο, ρισκάροντας την ίδια του τη ζωή.
Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στη γαλλική Le Parisien έδειξε ότι σήμερα το να περνάει κανείς τους δρόμους των πόλεων είναι πιο επικίνδυνο από κάθε άλλη φορά, για δύο κύριους λόγους.
Ο πρώτος λόγος έχει να κάνει με την αύξηση των οχημάτων που κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους, αλλά και επιπλέον με την προσθήκη σε αυτά (τα αυτοκίνητα, τις μοτοσικλέτες και τα λεωφορεία/φορτηγά) και των ποδηλάτων, καθώς και των ηλεκτρικών πατινιών, που πλέον κατακλύζουν τους δρόμους των μεγαλουπόλεων.
BUY NOW
Ο δεύτερος λόγος αφορά στην ίδια τη συμπεριφορά των πεζών, η οποία έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν αφού όλο και λιγότεροι τηρούν τους κανόνες. Για παράδειγμα, 2 στους 3 πεζούς δεν θα διστάσουν να περάσουν έναν δρόμο ακόμη και όταν το φανάρι των πεζών είναι κόκκινο, ενώ το ένα τρίτο αυτών θα διασχίσει έναν δρόμο εκτός των ειδικών λωρίδων διαγράμμισης.
Και αυτά πάντα είναι τα δεδομένα που ισχύουν στη Γαλλία, αφού σε πολλές χώρες όπως η Ελλάδα, αυτές οι πολύ κακές συνήθειες είναι πιο συχνές, έχοντας δυστυχώς πολύ κακή κατάληξη όπως συνέβη μόλις χθες με τον πεζό που έχασε τη ζωή του έξω από τη βουλή όταν παρασύρθηκε από ταξί στην προσπάθειά του να διασχίσει το δρόμο.
Γυρνώντας στη γαλλική έρευνα, οι λόγοι που οι πεζοί έχουν γίνει πιο απρόσεκτοι έχει να κάνει και με την τεχνολογική εξέλιξη της εποχής. Για παράδειγμα, το 29% των πεζών που ενεπλάκησαν σε κάποιο ατύχημα στη Γαλλία το 2020 κοίταζε το κινητό του και δεν πρόσεχε όταν περνούσε από το δρόμο, ενώ ένα ακόμη 14% δεν άκουσε το όχημα που περνούσε γιατί φορούσε ακουστικό ή ακουστικά.
Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και το γεγονός ότι το 55% των απρόσεχτων πεζών ήταν ηλικίας κάτω από τα 30, ενώ οι περισσότεροι, 2 στους 3, ήταν άντρες. Φυσικά, η έρευνα καταδεικνύει ότι τα περισσότερα ατυχήματα με πεζούς γίνονται μέσα στις πόλεις, όπου και είναι και τα πλέον θανατηφόρα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ