Παίρνει μπρος το μεγάλο έργο που θα διώξει 6.500 φορτηγά από τον Κηφισό -Πού θα γίνει
Ευκολότερες θα γίνουν οι μετακινήσεις των πολιτών στον Κηφισό, όταν δημιουργηθεί το νέο κέντρο logistics στη Δυτική Αττική.
Έργο πνοής θα αποτελέσει για την πρωτεύουσα το μεγάλο πρότζεκτ μετεγκατάστασης των μεταφορικών εταιρειών από τον Ελαιώνα στη Φυλή που έχει πάρει την άγουσα της υλοποίησης, με τον διαγωνισμό να βρίσκεται, πλέον, προ των πυλών.
Πρόκειται για το Επιχειρηματικό Πάρκο συνδυασμένων Μεταφορών Δήμου Φυλής που θα δώσει «στέγη» σε 391 εταιρείες. Το έργο θα βελτιώσει σημαντικά τα κυκλοφοριακά δεδομένα στην πρωτεύουσα, δεδομένου ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις θα σημάνει την απομάκρυνση περί των 6.500 φορτηγών από τον κορεσμένο Κηφισό, την ίδια ώρα που θα υφίσταται σύνδεση με τον σιδηρόδρομο και την Αττική Οδό.
BUY NOW
Το κόστος της μεταφοράς των εταιρειών από τον Ελαιώνα στο Επιχειρηματικό Πάρκο στη Φυλή, ανέρχεται σε 20 εκατ. ευρώ που καλύπτονται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, ενώ η συνολική επένδυση θα ξεπεράσει τα 200 εκατ. ευρώ.
Το πάρκο θα βρίσκεται σε ακίνητο περίπου 450 στρεμμάτων, στην περιοχή «Σπηλιές» του Δήμου Φυλής.
Την ωρίμανση του διαγωνισμού υλοποιεί η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ (PPF), η οποία έχει υπογράψει και το σχετικό MoU με το Δήμο Φυλής.
Υπενθυμίζεται ότι το προηγούμενο διάστημα το Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων & Αμφισβητήσεων (ΚΕΣΥΠΟΘΑ) του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) γνωμοδότησε θετικά για τη δημιουργία του πάρκου, εξέλιξη με την οποία ολοκληρώνονται από τη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας όλες οι προβλεπόμενες ενέργειες ωρίμανσης, σε επίπεδο προέγκρισης ΕΠΣ.
Ο διαγωνισμός αφορά σε σύμβαση Παραχώρησης, και ως εκ τούτου ενδιαφέρον αναμένεται να εκδηλώσουν οι μεγάλοι παίκτες – επενδυτές της εγχώριας αγοράς σε τέτοιου είδους υποδομές.
Σημειώνεται ότι καθοριστική συμβολή στην εξομάλυνση της κυκλοφορίας στον Κηφισό, μέσω της απομάκρυνσης των φορτηγών από τον συγκεκριμένο οδικό άξονα, θα μπορούσε να έχει το έργο της Παράκαμψης Αττικής, δηλαδή η δημιουργία ενός νέου άξονα με αρχή την Ελευσίνα (σε σύνδεση με την Αττική Οδό) και κατάληξη τα Οινόφυτα (σε σύνδεση με την Εθνική Αθηνών-Λαμίας).
Το τελευταίο πρότζεκτ, ωστόσο, βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο, και σύμφωνα με εκτιμήσεις δεν αναμένονται άμεσα εξελίξεις.