Αληθινό έργο τέχνης το πλαίσιο της Bugatti Tourbillon

bugatti tourbillon

Ακόμα και «γυμνή», χωρίς το αμάξωμά της από ανθρακονήματα, η Bugatti Tourbillon μοιάζει εκπληκτική. Οι φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν εξάλλου στο διαδίκτυο, μιλούν από μόνες τους.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η νέα νομοθεσία και το καινούργιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου, δεν επέτρεψαν στη γαλλική εταιρεία να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα, στην οποία βασίστηκαν οι Veyron και Chiron. Αλλά η όψη που έχει το σασί της, είναι πραγματικά εντυπωσιακή.

bugatti tourbillon b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι προκλήσεις για να καταφέρει η Tourbillon να έρθει στη ζωή δεν είναι και λίγες για τους κατασκευαστές της. Πρέπει να φτιάξουν ένα όχημα που να μην είναι πολύ μεγαλύτερο από την Chiron και να έχει V16 κινητήρα, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρες, κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και φυσικά μπαταρίες.

Να σημειώσουμε πως το νέο μοτέρ είναι μακρύτερο από το παλιό W16, ενώ τα ηλεκτρικά μέρη που θα τοποθετηθούν καταλαμβάνουν επιπλέον χώρο. Οι δε μπαταρίες είναι σε σχήμα Τ και βρίσκονται πίσω από τα καθίσματα, τα οποία είναι πιο κοντά μεταξύ τους, αλλά και στο τούνελ. Το τιμόνι και τα πεντάλ μετακινήθηκαν προς τον οδηγό, ώστε οι δύο μπροστινοί ηλεκτροκινητήρες να χωρέσουν ακριβώς πίσω από το μικρό πορτ-μπαγκάζ.

bugatti tourbillon c

Και παρά όλα τα παραπάνω, το μεταξόνιο της Tourbillon είναι λίγο μεγαλύτερο από 1 εκατοστό, σε σχέση με αυτή της Chiron. Στις υπόλοιπες ξεχωριστές λεπτομέρειες, ανήκουν τα οκτώ ψυγεία και τα ψαλίδια που έχουν δημιουργηθεί με τεχνολογία 3D. Τα τελευταία εκτυπώθηκαν από την Divergent, την εταιρεία που εξέλιξε το Czinger 21C

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ