Μάχη για ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ευρώπη -Ποιες χώρες θέλουν να κατασκευάσουν κινεζικά αυτοκίνητα

BYD Plant

Γη και ύδωρ προσφέρουν οι ευρωπαϊκές χώρες προκειμένου να αποσπάσουν το «ναι» των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών οι οποίες επεκτείνονται στη Γηραιά Ήπειρο.

Δυναμικό μπάσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου συνεχίζουν να πραγματοποιούν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες δείχνουν αποφασισμένες να εξαλείψουν τον μονοπωλιακό ρόλο των παραδοσιακών αυτοκινητικών δυνάμεων.

Οι κινεζικές εταιρείες πλέον δραστηριοποιούνται εμπορικά στη συντριπτική πλειονότητα των ευρωπαϊκών χωρών, με σύγχρονα μοντέλα που πολλές φορές δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα αυτά των γνωστών στα μέρη μας κατασκευαστών.

Πλέον, ωστόσο, οι βλέψεις των Κινέζων δεν περιορίζονται στη διάθεση μοντέλων στη Γηραιά Ήπειρο, αλλά και στην κατασκευή εργοστασίων, κάτι το οποίο έχει πλήθος οφελών για αυτές όπως η παράκαμψη τυχόν δασμών εισαγωγής, η μείωση του κόστους μεταφοράς, και η ενίσχυση της εικόνας και εμπιστοσύνης των ευρωπαίων καταναλωτών, οι οποίοι θα γνωρίζουν ότι το ΙΧ για το οποίο ενδιαφέρονται θα είναι “Made in Europe”.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
byd

Τα σχέδια των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών για παραγωγή οχημάτων επί ευρωπαϊκού εδάφους δεν έχουν περάσει απαρατήρητα από τα ευρωπαϊκά κράτη τα οποία έχουν επιδοθεί σε μια άτυπη μάχη μεταξύ τους προκειμένου να καταφέρουν να προσελκύσουν στα εδάφη τους τις κινεζικές επενδύσεις, προσφέροντάς τους σημαντικά κίνητρα.

Μην ξεχνάμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί μοχλό ανάπτυξης για κάθε χώρα, ενώ μειώνει την ανεργία δημιουργώντας σταθερές και ποιοτικές θέσεις εργασίας.

Η πρώτη χώρα που κατάφερε να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη κινεζικής μάρκας για δημιουργία παραγωγικής μονάδας ήταν η Ουγγαρία με την BYD, με τη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης να στρέφεται αμέσως μετά και στην Great Wall Motors, προσπαθώντας να αποσπάσει την ψήφο εμπιστοσύνη της.

chery
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολούθησε η Ισπανία, η οποία φέρνει στην Ευρώπη την Chery, με την τελευταία να εξαγοράζει εργοστάσιο της Nissan και να σχεδιάζει επένδυση ύψους 400 εκατ. ευρώ.

Στον χορό θέλει να μπει και η Ιταλία, με την πρωθυπουργό Τζόρτζια Μελόνι να δείχνει πρόθυμη να προσφέρει σημαντικά κίνητρα για αποσπάσει το «ναι» της Dongfeng. Και ήδη βρίσκεται κοντά, σύμφωνα με τον Qian Xie, επικεφαλής του ομίλου Dongfeng για την Ευρώπη, ο οποίος προ μηνών είχε κάνει λόγο για θετική πρόοδο στις σχετικές συζητήσεις με την ιταλική κυβέρνηση.

εργοστάσιοα αυτοκινήτων

Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, εργοστάσια επί ευρωπαϊκού εδάφους θέλει να κατασκευάσει και η SAIC, μητρική εταιρεία της πανίσχυρης MG, κάτι το οποίο έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα ξένα ειδησεογραφικά μέσα, η SAIC έχει στα σχέδιά της την κατασκευή δύο εργαστασίων. Το πρώτο θα βασίζεται σε υφιστάμενη εγκατάσταση και θα παράγει εώς και 50.000 οχήματα ετησίως, ενώ το δεύτερο θα κατασκευαστεί από την αρχή και θα έχει ετήσια παραγωγή έως και 200.000 οχήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από κοντά και η Πολωνία, η οποία θα παράγει σε εργοστάσιο Stellantis τα αυτοκίνητα της. Η χώρα, μάλιστα, δείχνει διατεθειμένη να προσφέρει υψηλά κίνητρα, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων φοροαπαλλαγών σε εταιρίες που επενδύσουν σε περιοχές με υψηλά ποσοστά ανεργίας.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ