Έρχεται το Elroq, το μικρό ηλεκτρικό SUV της Skoda

Skoda Enyaq Coupe

Το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Skoda μετά το Enyaq iV θα είναι ένα μικρό SUV που, κατά πάσα πιθανότητα, θα ονομάζεται Elroq - και θα έχει κοινά ηλεκτρικά μέρη με τα αντίστοιχα VW ID.2 και Seat Acandra.

Η Mlada Boleslav, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες από την Τσεχία, κατέθεσε την ονομασία Elroq στο εμπορικό επιμελητήριο της χώρας - αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα χρησιμοποιήσει αυτή όταν το αυτοκίνητο φτάσει στο στάδιο της παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως το σενάριο αυτό είναι πολύ πιθανό, δεδομένου ότι η Skoda στην ονομασία των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων χρησιμοποιεί το Ε ως πρώτο γράμμα, ενώ το Q στο τέλος παραπέμπει στα SUV. Όπως εικάζεται, θα βασίζεται στη σχεδιαστική φιλοσοφία των ηλεκτρικών Skoda, που εισήχθη από το Enyaq, αλλά θα έχει κοινή πλατφόρμα -την ΜΕΒ Entry- με το ID.2 και το Acandra.

Φυσικά τα τρία μοντέλα του ομίλου θα διαφοροποιούνται πλήρως σε σχεδιασμό και φιλοσοφία: το Skoda θα εστιάζει περισσότερο στα SUV χαρακτηριστικά, το Seat (ή Cupra) στη σπορ εμφάνιση και επιδόσεις και το VW ID.2 στην πολυτέλεια και την πολυχρηστικότητα.

O όμιλος VW έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα τρία σκίτσα που παραπέμπουν στην εμφάνιση καθενός από τα τρία μοντέλα, αλλά αυτά είναι τα μοναδικά που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής - καθώς αναμένονται οι πρώτες επίσημες πληροφορίες που θα ξεκαθαρίζουν το τοπίο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, ο γερμανικός όμιλος ανέφερε πως τα τρία αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται στις ίδιες γραμμές παραγωγής, στα εργοστάσια του Martorell και της Pamplona στην Ισπανία, ενώ θα υπάρχει και σημαντική επένδυση στο εργοστάσιο μπαταριών του ομίλου επίσης επί ισπανικού εδάφους. Άλλες φήμες αναφέρουν, ωστόσο, ότι το Elroq θα παράγεται και στην Τσεχία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα κοινά ηλεκτρικά μέρη με τα VW ID.1 και ID.2 σημαίνει ότι και τα Skoda Elroq και Seat Alcandra θα χρησιμοποιούν, όπως φημολοφείται, μικρές και ελαφριές μπαταρίες χωρητικότητας 24 kWh και 36 kWh, που θα έχουν τα πλεονεκτήματα του χαμηλού βάρους και της γρήγορης φόρτισης - προσφέροντας σχετικά ικανοποιητική αυτονομία 200-250 χιλιομέτρων.

Όπως υποστηρίζει η Skoda, από τη Mlada Boleslav θα βγουν συνολικά τρία ακόμη αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030, όλα μικρότερα του Enyaq iV – στο πλαίσιο της Strategy 2030 του ομίλου Volkswagen.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ