Fiat Grande Panda: Έρχεται η ηλεκτρική του έκδοση με στιλιστικές διαφορές από την υβριδική
Ως γνωστόν, το Panda της νέας εποχής θα έρθει σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, όμως πρόσφατες παρασκηνιακές εικόνες από τις δοκιμές του αποκαλύπτουν ορισμένες διαφορές στη Grande Panda EV.
Η ηλεκτρική παραλλαγή του ιταλικού citycar, που αναβιώνει το όνομα και εν μέρει την αισθητική του εμβληματικού του προγόνου από τη δεκαετία του 1980, δοκιμάζεται σε καμουφλαρισμένα πρωτότυπα γύρω από το εργοστάσιο του Μιραφιόρι.
Από τις «κατασκοπευτικές» αυτές εικόνες μπορούμε να διαπιστώσουμε ορισμένες αλλαγές στην εμφάνιση σε σχέση με το υβριδικό Grande Panda. Παράδειγμα: σε κάποιες εκδόσεις που είδαμε με ρο λανσάρισμα του μοντέλου, η λέξη Panda στις δύο πλευρές είναι τρισδιάστατη και στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα.
BUY NOW
Στην ηλεκτρική έκδοση η λέξη αυτή είναι διαφορετικού χρώματος, και μάλιστα είναι «γεμισμένη» με μαλακό υλικό που δρα ως προστατευτικό των θυρών, στο πρώτυπο των Airbumps της Citroen. Βεβαίως, αυτό το χαρακτηριστικό θα μπορούσε να αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού ή μιας ειδικής έκδοσης του ιταλικού B-SUV.
Για να το μάθουμε, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι η Fiat να να ανοίξει την online διαμόρφωση του εξοπλισμού του αυτοκινήτου, όπου θα προβάλλει όλες τις λεπτομέρειες και τις τιμές – οι οποίες αναμένεται να ξεκινούν από τις περίπου 19.000 ευρώ για την υβριδική έκδοση και τις 24.000 ευρώ για την ηλεκτρική.
Προς το παρόν δεν έχουν δημοσιευθεί οι επίσημες λεπτομέρειες για την μπαταρία και, συνεπώς, την αυτονομία του νέου Grande Panda. Αν -στο πλαίσιο των οικονομιών κλίμακας της Stellantis- αποκτήσει το σύστημα ηλεκτροκίνησης του Citroen e-C3, η αυτονομία θα πρέπει να είναι περίπου 320 χιλιόμετρα με κάθε πλήρη φόρτιση.
Το νέο B-SUV της Fiat βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car, την ίδια που θα χρησιμοποιηθεί και για το μελλοντικό Multipla, και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Κραγκούγεβατς της Σερβίας.