Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας BMW X3, η οποία θα ενσωματώνει ακόμα πιο σύγχρονες τεχνολογίες και θα είναι πιο ικανή από ποτέ.
Τεράστια είναι η δημοφιλία που γνωρίζει η BMW X3, το μεσαίου μεγέθους πολυτελές SUV των Βαυαρών, το οποίο έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε ένα εκ των best-sellers της μάρκας.
Με δεδομένο, ωστόσο, ότι η παρουσίαση της τρέχουσας γενιάς έγινε το μακρινό 2017, η BMW εργάζεται πυρετωδώς, ώστε να εγκαινιάσει ένα νέο κεφάλαιο για το μοντέλο, ώστε αυτό να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην αρένα των μεσαίου μεγέθους πολυτελών SUV.
BUY NOW
Η παραγωγή του νέου SUV, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη Ν. Αφρική, θα ξεκινήσει το 2024, με τους Βαυαρούς να επενδύουν ένα επιπλέον ποσό της των 200 εκατ. ευρώ, με στόχο να αναβαθμίσουν τη δυνατότητά του αναφορικά με την παραγωγή και εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης-μετάδοσης. Η νέα γενιά της X3 θα είναι διαθέσιμη και σε plug-in υβριδική έκδοση, όπως, άλλωστε και το υπάρχον μοντέλο.
Κρίνοντας από το γεγονός ότι η νέα μικρομεσαία BMW X1 μεγάλωσε σε μήκος κατά περίπου 60 εκατ., φτάνοντας τα 4,5 μέτρα, η νέα X3 αναμένεται να είναι μακρύτερη απ' ό,τι σήμερα (4,708 μέτρα), ώστε να αποφευχθεί ο κανιβαλισμός των δύο μοντέλων.
Σε επίπεδο εμφάνισης, θεωρείται βέβαιο ότι θα δούμε κάποιες νέες λεπτομέρειες, χωρίς ωστόσο να ξεφεύγει η BMW από τη σχεδιαστική συνταγή που ανέδειξε τη X3 σε "big hit".
Όσον αφορά στο εξωτερικό, μεταξύ άλλων, θα ενσωματωθεί η νέα γενια΄του συστήματος πολυμέσων iDrive, κάτι που σημαίνει ότι οι περισσότερες λειτουργίες θα ρυθμίζονται απτικά και όχι μέσω συμβατικών μπουτόν.
Η BMW εργάζεται πάνω σε όλες τις εκδόσεις της νέας Χ3, συμπεριλαμβανομένης της ισχυρής X3 M50, η οποία σύμφωνα με δημοσιεύματα θα αντικαταστήσει τη Μ40i, με το γράμμα "i" να «αποχωρεί» από την ονομασία του.
Ειδησεογραφικά Μέσα του εξωτερικού, μάλιστα, ισχυρίζονται ότι εντόπισαν την εν λόγω έκδοση, η οποία μολονότι είχε βαρύ καμουφλάζ, έφερε τετραπλή απόληξη για την εξάτμιση, και κομψές ζάντες δύο χρωμάτων με κόκκινες δαγκάνες για τα φρένα.
Φυσικά, η γκάμα θα απαρτίζεται και από πιο «γήινες» εκδόσεις, ενώ δεν θα απουσιάζει και η αμιγώς ηλεκτρική iX3, η οποία θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα που θα βασίζονται στον επερχόμενη επαναστατική πλατφόρμα Neue Klasse.
Όσα χρησιμοποιήσουν την τελευταία, θα υιοθετούν την τεχνολογία μπαταριών Gen 6 της BMW, η οποία υπόσχεται 30% καλύτερη αυτονομία, 50% μείωση στο κόστος παραγωγής και 60% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ