Μπορεί να νομίζετε πως αστειευόμαστε, αλλά δεν είναι έτσι. Η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να εφοδιάσει τη νέα γενιά της Mercedes-AMG GT με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, σαν και αυτόν της SL 43.
Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο έχει λιγότερη ιπποδύναμη από το αν προτιμούσατε την A 45 S. Η ισχύς των 381 ίππων και η ροπή των 480 Nm, είναι ακριβώς τα ίδια νούμερα με την απλή A 45, αν και ένα υβριδικό σύστημα 48 Volt αυξάνει τη δύναμη κατά 14 ίππους επιπλέον.
Η Mercedes-AMG SL 43 χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων που μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Κατά τα λεγόμενα της εταιρείας, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,9 sec και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 275 χλμ./ώρα. Αν θεωρήσουμε λογικά πως η GT 43 θα είναι ελαφρύτερη, τότε ενδέχεται να είναι και ταχύτερη, κατά ένα ή δύο δέκατα.
BUY NOW
Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος plug-in hybrid V8 κινητήρας 4 λίτρων, που διαθέτει και η τετράθυρη GT 63 SE Performance, της οποίας η ιπποδύναμη φτάνει τους 843 ίππους και η ροπή τα 1.400 Nm. Οι επιδόσεις του μοντέλου αυτού είναι μέγιστη ταχύτητα 316 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 sec.
Η αποκάλυψη της δεύτερης γενιάς της GT, αναμένεται να γίνει σε λίγους μήνες από τώρα. Αρχικά, θα κυκλοφορήσουν οι 8κύλινδρες εκδόσεις GT 55 καιGT 63, ενώ θα ακολουθήσει η τετρακύλινδρη GT 43, αλλά και η ισχυρότερη GT SE Performance.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ