
Μπορεί η βρετανική μάρκα να έχει αποκλείσει τον άμεσο εξηλεκτρισμό του εμβληματικού του της μοντέλου, όμως θα λανσάρει νωρίτερα ένα μικρότερο EV.
Πότε; Ο χρονικός ορίζοντας είναι για το 2027 και αφορά ένα μικρότερων διαστάσεων μοντέλο που όμως θα υιοθετεί όλες τις αρετές ενός Land Rover Defender.
Ακόμα η JLR αφήνει τα περισσότερα στη φαντασία αλλά σταδιακά, προκύπτουν όλο και περισσότερα σχετικά με αυτή τη νέα, ηλεκτρική εκδοχή που θα βαφτιστεί Defender Sport EV ή Defender 80 EV.
BUY NOW
Το μοντέλο αυτό θα είναι ένα ακόμα βήμα προς την ανεξαρτητοποίηση της σειράς Defender, μιας και η Jaguar Land Rover θέλει να χωρίσει τα δημιουργήματά της, σε τέσσερις ξεκάθαρες οικογένειες: Jaguar, Discovery, Range Rover και Defender.

Το μικρό Defender που θα τεθεί αντιμέτωπο με τη baby G-Class της Mercedes, θα βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα EMA (Electrified Modular Architecture), την ίδια που θα χρησιμοποιηθεί για τις επόμενες γενιές των Range Rover Evoque, Velar και Land Rover Discovery Sport.
Αυτή η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt, που σημαίνει ότι το νέο μοντέλο θα διαθέτει τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης 350 kW.

Παρότι μικρότερο σε μέγεθος και διαφορετικό σε τεχνολογία, αναμένεται να διατηρήσει τη στιβαρή εμφάνιση και τον off-road χαρακτήρα του Defender. Το μήκος του αναμένεται να είναι περίπου στα 4,6 μέτρα, το πλάτος στα 2 και το ύψος κάτω από τα 1,8 μέτρα.
Και βάσει του καμουφλαρισμένου μοντέλου που πρόσφατα εντοπίστηκε να κάνει δοκιμές, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Nikita Chuyko παρουσίασε τη δική του εκδοχή του μοντέλου, που δημοσιεύτηκε στο Kolesa.ru.
Μένει να δούμε πόσο κοντά θα πέσουν αυτές οι ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες, στο τελικό αποτέλεσμα. Καθώς το λανσάρισμά του αναμένεται μέσα στο 2027, η επίσημη αποκάλυψή του δεν αποκλείεται να έρθει και λίγο πριν το τέλος του 2026.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ