Έρχονται οι δρόμοι που θα φορτίζουν τα ηλεκτρικά εν κινήσει

δρόμοι με ασύρματη φόρτιση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα 2022

Οι υποδομές είναι και εκείνες που θα δώσουν τη «χαριστική βολή» στο άγχος της αυτονομίας των ηλεκτρικών με την Ιαπωνία να δοκιμάζει ήδη δρόμους που προσφέρουν ασύρματη φόρτιση.

Ειδικότερα, στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, η γνωστή κατασκευάστρια ηλεκτρονικών εξαρτημάτων για αυτοκίνητα Denso και η Obayashi, μία από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες της Ιαπωνίας, ένωσαν τις δυνάμεις τους με στόχο να εξελίξουν δρόμους που θα μπορούν να προσφέρουν ασύρματη φόρτιση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ήδη τα πρώτα δείγματα γραφής από το κοινό project των δύο εταιρειών είναι ενθαρρυντικά αφού στο κέντρο Έρευνας της Obayashi, το οποίο βρίσκεται στο Tokyo, ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο κινήθηκε χωρίς διακοπές και με μέση ταχύτητα τα 15 χλμ./ώρα αξιοποιώντας μόνο το ρεύμα που λάμβανε ασύρματα από το δρόμο, χάρη στα καλώδια που βρίσκονταν κάτω από αυτόν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δρόμοι που θα προσφέρουν ασύρματη φόρτιση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να «βοηθήσουν» τα τελευταία ποικιλοτρόπως και να εξαλείψουν επί της ουσίας το όποιο θέμα προκύπτει από την αυτονομία της μπαταρίας τους.

Παράλληλα μπορούν να επιτρέψουν στους κατασκευαστές να σχεδιάσουν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα με μικρότερες συστοιχίες μπαταριών, κάτι που θα τα κάνει ελαφρύτερα αλλά και πιο προσιτά στο κοινό.

Σημαντική αναμένεται να είναι η συμβολή αυτών των δρόμων στην ηλεκτροκίνηση και στα ΜΜΜ αφού στο μέλλον θα μπορούν να εξυπηρετήσουν, μεταξύ άλλων και αυτόνομα ηλεκτρικά λεωφορεία τα οποία θα μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους 24 ώρες το 24ωρο.

Η Obayashi έχει εξελίξει ένα νέο τύπο ασφάλτου στον οποίο έχει ενσωματώσει και ίνες και αυτό τον κάνει πιο ανθεκτικό και σταθερό έναντι του συμβατικού οδοστρώματος, ενώ επιτρέπει παράλληλα την τοποθέτηση των καλωδίων για την ασύρματη φόρτιση των οχημάτων πιο κοντά στην επιφάνεια. Κατά συνέπεια έτσι γίνεται πιο ισχυρό και το μαγνητικό πεδίο που δημιουργείται, το οποίο και φορτίζει την μπαταρία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δύο Ιαπωνικοί κολοσσοί θα συνεχίσουν τις δοκιμές και την εξέλιξη τα επόμενα χρόνια με στόχο η τεχνολογία να μπορεί να αξιοποιηθεί και σε πραγματικές συνθήκες έως το 2025. Να σημειωθεί ότι παρόμοια projects «τρέχουν» και επί ευρωπαϊκού εδάφους με πιο πρόσφατο από εκείνο του ομίλου Stellantis, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ