Porsche: Έρχονται οι ηλεκτρικές 718 Boxster και Cayman

Porsche 718 1

Η επόμενη γενιά των μικρών Porsche θα είναι ηλεκτρική, με τουλάχιστον 400 ίππους στους πίσω τροχούς.

Η Porsche έχει ανακοινώσει καιρό τώρα ότι η επόμενη γενιά των 718 Boxster και Cayman θα είναι ηλεκτρική, με στόχο να ενισχύσει το μερίδιό της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέχρι το 2030, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν το 80% των πωλήσεων της μάρκας, ενώ παράλληλα θα επωφεληθούν και από ένα νέο δίκτυο σταθμών φόρτισης της γερμανικής εταιρείας.

Porsche 718 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πρώτα αυτοκίνητα δοκιμών κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους της Ευρώπης, με καμουφλάζ σε ορισμένα σημεία που μαρτυρούν την ηλεκτρική φύση τους. Τα εμπρός φώτα θυμίζουν αυτά του πρωτότυπου Mission R, οι πλευρικές εισαγωγές έχουν καλυφθεί και τα πίσω φώτα είναι ελαφρώς πιο λεπτά.

Επιπλέον, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τα πρωτότυπα βρέθηκαν σε δημόσιο σταθμό ταχυφόρτισης και φόρτιζαν με μέση ισχύ 180 kW, την στιγμή που στάθμη της μπαταρίας ήταν στο 53%. Το ηλεκτρικό κύκλωμα της πλατφόρμας PPE που χρησιμοποιεί η νέα 718 λειυτουργεί σε τάση 800 V, αλλά μία νέα αρχιτεκτονική στα 900 V, όπως αυτή του πρωτότυπου Mission R, είναι εφικτή.

Porsche 718 3

Η δημιουργία των ηλεκτρικών 718 φέρνει επενδύσεις ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ στο ιστορικό εργοστάσιο του Zuffenhausen. Η ιδέα για ένα ηλεκτρικό 2θέσιο sportscar δεν είναι καινούρια για την Porsche, καθώς το 2010 πειραματιζόταν με ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο της Boxster. Η πρωτότυπη Boxster E του 2010 απέδιδε 368 ίππους και η μπαταρία των 35,8 kWh εξασφάλιζε αυτονομία λίγο πάνω από 200 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν, όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά αποτελούν επτασφράγιστο μυστικό. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE που αναπτύχθηκε από κοινού με την Audi, με δυνατότητα επιλογής κίνησης σε δύο ή τέσσερις τροχούς και μια μπαταρία τάσης 900V με ψύξη λαδιού.

Porsche 718 4

Από πλευράς ισχύος, η απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος θα μπορούσε να ξεκινήσει από τους 400 ίππους, ή 100 ίππους περισσότερο από ό,τι σήμερα, για να αντισταθμιστεί το μεγαλύτερο βάρος λόγω της μπαταρίας.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η τρέχουσα γενιά των 718 Boxster και Cayman θα μπορούσε να παραμείνει στον κατάλογο της εταιρείας για δύο ή τρία χρόνια παράλληλα με την επόμενη, όπως θα συμβεί και με την Macan. Διότι η δεύτερη γενιά του μεσαίου SUV, που αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του μέσα στη χρονιά που διανύουμε, θα είναι επίσης ηλεκτρική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Porsche 718 5

Οι Cayenne και Panamera θα γίνουν επίσης ηλεκτρικές τα επόμενα χρόνια. Η Porsche έχει αναφέρει ότι η εμβληματική 911 θα είναι η τελευταία που θα αποχαιρετήσει τον θερμικό κινητήρα και μόνο εάν γίνει υποχρεωτικό.

Τέλος, για να υποστηρίξει το λανσάρισμα της ηλεκτρικής της γκάμας, η Porsche σχεδιάζει να παράγει τις δικές της μπαταρίες στη Γερμανία μέσω της θυγατρικής της Cellforce Group.

Porsche 718 6
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακόμα, η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει επίσης να αναπτύξει το δικό της δίκτυο φόρτισης, εκτός από τις πρωτοβουλίες πολλαπλών επωνυμιών στις οποίες συμμετέχει, όπως το μοντέλο της Tesla με ταχυφορτιστές υψηλής απόδοσης και προνομιακές τιμές (ακόμη και αποκλειστική χρήση) για τους πελάτες της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ