Έρχονται τα πρώτα λεωφορεία που θα έχουν προτεραιότητα στα φανάρια –Πόσο χρόνο θα κερδίζουν

Madrid Rapid Bud 1

Τα νέα λεωφορεία θα μειώσουν τον χρόνο που απαιτούν συγκεκριμένες διαδρομές, χάρη στο νέο σύστημα πώλησης εισιτηρίων, την προτεραιότητά τους στα φανάρια κ.α.

Τα νέα Rapid Bus του Δήμου Μαδρίτης στην Ισπανία πρόκειται να γίνουν τα πρώτα λεωφορεία που θα μπορούν να εγγυηθούν με ακρίβεια τον χρόνο της διαδρομής, ενώ παράλληλα είναι και ηλεκτρικά.

Madrid Rapid Bus 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα συγκεκριμένα ηλεκτρικά λεωφορεία κατασκευάζονται από την e-mobility Irizar και αυτή την στιγμή κυκλοφορούν δέκα τέτοια. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, συνδυάζει την ευελιξία και την ευρυχωρία ενός αστικού λεωφορείου, με τις κυκλοφοριακές διευκολύνσεις που απολαμβάνουν τα τραμ.

Επιπλέον, η αισθητική του παραπέμπει στα τελευταία για να ξεχωρίζει. Έχει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες περιμετρικά και η χωρητικότητά του φτάνει τους 100 επιβάτες. Ακόμα, διαθέτει κάμερες αντί για καθρέφτες και ότι βλέπουν απεικονίζεται σε δύο οθόνες μπροστά από τον οδηγό.

Madrid Rapid Bus 3

Προς το παρόν, η γραμμή/διαδρομή που πραγματοποιούν τα Rapid Bus είναι 31 χλμ. Από αυτά, τα 19 χλμ. διαθέτουν ειδικές λεωφορειολωρίδες και προσφέρουν προτεραιότητα στα φανάρια, ρίχνοντας τον χρόνο της διαδρομής περισσότερο από 30 λεπτά.

Το χαρακτηριστικό όμως που κάνει τα Rapid Bus ιδιαίτερα αποδοτικά, είναι το γεγονός ότι διαθέτουν ένα σύστημα που εξασφαλίζει «προτεραιότητα» στα φανάρια. Σκοπός του συστήματος είναι να βρίσκει το λεωφορείο, στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής του, όλα τα φανάρια πράσινα, με στόχο την μείωση του χρόνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα αυτό αυτό με λειτουργεί αισθητήρες που υπάρχουν στο λεωφορείο, τα φανάρια και τις διαβάσεις των πεζών, και μόλις το λεωφορείο πλησιάζει, αμέσως του δίνεται προτεραιότητα κίνησης.

Madrid Rapid Bus 4

Η επέκταση του σύστηματος προϋποθέτει και την επέκταση του δικτύου οπτικών ινών στα υπόλοιπα 12 χλμ. της διαδρομής, ενώ όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τους αισθητήρες και τις κάμερες, φτάνουν στο Κέντρο Διαχείρισης για τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας του συστήματος.

Ο Δήμος της Μαδρίτης επένδυσε ήδη 23 εκ. ευρώ στα νέα Rapid Bus και τις εργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί στις υπάρχουσες γραμμές κυκλοφορίας για να μπορέσει να λειτουργήσει αυτό το πρωτοποριακό σύστημα κίνησης M.M.M.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ