Το εξωτικό hypercar που ονομάζεται Aston Martin Valkyrie και είναι εμπνευσμένο σε πολύ μεγάλο ποσοστό από τον κόσμο της Formula 1, πραγματοποιεί ήδη τις πρώτες του βόλτες στους δημόσιους δρόμους.
Αυτό έδωσε την ευκαιρία σε κάποιους πιο παρατηρητικούς, να προσέξουν στοιχεία της κατασκευής του που στους περισσότερους από εμάς, ήταν μέχρι σήμερα παντελώς άγνωστα. Κατ’ αρχήν να αναφέρουμε πως το τέκνο της Red Bull Racing και του Adrian Newey χρησιμοποιεί έναν V12 κινητήρα 6,5 λίτρων της Cosworth, ο οποίος αποδίδει μαζί με έναν υβριδικό ηλεκτροκινητήρα συνολικά 1.001 ίππους.
Βασικό χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, που ζυγίζει περίπου 1.260 κιλά, είναι πως μπορεί να παράξει μέχρι 1.881 κιλά κάθετη δύναμη, ενώ οι στροφές του μοτέρ ανεβαίνουν έως τις 11.100 σ.α.λ. Και προχωρούμε στα επιμέρους.
BUY NOW
- Η Valkyrie διαθέτει μια πλήρως ενεργή ράβδο στρέψης, ως μέρος της ανάρτησής της. Ξέρατε όμως ότι ακόμα και ο υαλοκαθαριστήρας είναι συνδεδεμένος επίσης με μια ράβδο, ώστε να μπορεί να μαζεύεται στο κυρτό παρμπρίζ; Και ότι η εξέλιξη του πήρε στους μηχανικούς πάνω από έναν χρόνο;
- Άλλο ένα εξάρτημα που έπρεπε να μελετηθεί αρκετά, ήταν η βάση της πινακίδας. Αν γινόταν να μην υπάρχει καθόλου δεν θα το συζητούσαμε. Ωστόσο, από τη στιγμή που τοποθετήθηκε, μάθετε ότι κρύβει ένα kit πρώτων βοηθειών, αφού κρίθηκε πως δεν χωρούσε πουθενά αλλού.
- Το εμβληματικό σήμα της Aston Martin είναι παραδοσιακά κατασκευασμένο από ανοξείδωτο χάλυβα και συνήθως είναι ανάγλυφο. Λόγω αεροδυναμικής και εξοικονόμησης βάρους, το σήμα είναι αλουμινένιο και κολλημένο πάνω στο αμάξωμα. Είναι λεπτό όσο μια τρίχα και μειώνει το βάρος κατά 99,3%.
- Το πανάλαφρο και ανθεκτικό τιτάνιο είναι ένα υλικό που… δίνει και παίρνει στην Valkyrie. Βρίσκεται σχεδόν παντού. Φανταστείτε ότι η Aston Martin, παρήγγειλε τόσο πολύ από αυτό που έκανε μέχρι και το Υπουργείο Αμύνης του Ηνωμένου Βασιλείου να αναρωτηθεί. Τελευταία φορά που χρησιμοποίησε κάποιος τόσο μεγάλη ποσότητα τιτανίου, ήταν η Lockheed όταν ετοιμαζόταν να κατασκευάσει το SR-71 Blackbird Stealth.
- Άλλη μία λεπτομέρεια που κάνει την Aston Matin να ξεχωρίζει είναι πως έχει το μικρότερο τρίτο stop φρένων στον κόσμο, το οποίο θα μπορούσε να ήταν ακόμα πιο μικρό, αν δεν χρειαζόταν να τοποθετηθεί το σηματάκι πιστοποίησης της ΕΕ. Επιπλέον, τα φωτάκια της πινακίδας είναι επίσης τα μικρότερα που έχουμε δει ποτέ.