Η υβριδική τεχνολογία έχει ως θεμελιώδη αρχή στην οικονομία καυσίμου και στη μείωση των ρύπων των αυτοκινήτων, όμως η Milltek Sport της δίνει ζωντάνια με ένα κλασσικό και ηχηρό after-market σύστημα εξάτμισης.
Οι διάφοροι οίκοι μετατροπών ανά τον κόσμο αρχίζουν να προσαρμόζονται στις αλλαγές της αυτοκινητοβιομηχανίας, και στην επέκταση της υβριδικής και της αμιγώς ηλεκτρικής τεχνολογίας. Έτσι, η βρετανική Milltek Sport, με μεγάλη παράδοση στις μετατροπές θερμικών αυτοκινήτων, ξεκίνησε να διαθέτει συστήματα εξάτμισης για μοντέλα με ήπια υβριδική υποβοήθηση, αυτοφορτιζόμενη πλήρως υβριδική και plug-in hybrid.
Η Milltek έκανε την αρχή τοποθετώντας το σύστημα εξάτμισης που εξέλιξε σε δύο σπορ υβριδικά αυτοκίνητα: το ήπια υβριδικό Ford Puma ST στην καινούρια του έκδοση 1.0 EcoBoost, και το plug-in υβριδικό Cupra Formentor στην έκδοση 1.4 TSi e-Hybrid. Και θα ακολουθήσει το Range Rover Sport P460e Hybrid.
BUY NOW
Ωστόσο, η μετατροπή δεν περιορίζεται στην απλή τοποθέτηση μιας νέας εξάτμισης. Η Milltek Sport έπρεπε να λύσει ορισμένα προβλήματα, όπως για παράδειγμα να μην γίνεται απότομος και ενοχλητικός ο ήχος της εξάτμισης όταν ένα υβριδικό αυτοκίνητο κάνει τη μετάβαση από την ηλεκτρική ενέργεια στη θερμική, όπως και όταν λειτουργεί στις χαμηλές στροφές.
Έτσι, η εξάτμιση είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει καλύτερο ήχο σε συνθήκες πιο δυναμικής οδήγησης και αυξημένης ταχύτητας, και να είναι πιο ήσυχη στις χαμηλότερες στροφές του θερμικού κινητήρα. Επίσης, ο βρετανικός οίκος εξηγεί ότι τα υβριδικά μοντέλα χρειάζονται περισσότερη προσοχή στον έλεγχο και τη διαχείριση της θερμότητας, προκειμένου να μην επηρεάζεται η θερμοκρασία της μπαταρίας.
Η εξάτμιση της Milltek Sport προσθέτει δύο μεγάλες κυκλικές απολήξεις στην ουρά του αυτοκινήτου, και είναι κατασκευασμένη από υψηλής αντοχής, αεροπορικού τύπου ανοιξείδωτο ατσάλι.