Ετοιμάζεται η νέα BMW Σειρά 2 Coupe

BMW Σειρά 2 Coupe

Η νέα γενιά της πισωκίνητης BMW Σειρά 2 Coupe βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξής της, λίγο πριν το ξεκίνημα της παραγωγής της στα τέλη του καλοκαιριού.

Η νέα Σειρά 2 Coupe δοκιμάζεται σε πίστα και δρόμο, με τη BMW να δίνει έμφαση στα δυναμικά οδικά και οδηγικά της χαρακτηριστικά, πραγματοποιώντας τις τελικές ρυθμίσεις της στην ανάρτηση, τα ηλεκτρονικά, το τιμόνι και τα φρένα. Μάλιστα, οι Βαυαροί τονίζουν ότι η εξέλιξη της Σειρά 2 Coupe γίνεται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, εκεί όπου τελειοποιούνται όλες οι παραπάνω ρυθμίσεις, αλλά και στο δρόμο, σε συνθήκες καθημερινής κίνησης και με διαφορετικού τύπου οδοστρώματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW Σειρά 2 Coupe

Ανάμεσα βέβαια στα στοιχεία που θα κάνουν το νέο μοντέλο να ξεχωρίζει, συμπεριλαμβάνονται η πίσω κίνηση (πλέον η μοναδική compact BMW με κίνηση στους πίσω τροχούς), το ζύγισμα 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, αλλά και η υψηλή στρεπτική ακαμψία (+12% συγκριτικά με την προηγούμενη Σειρά 2 Coupe) – ένα στοιχείο απαραίτητο για σπορ μοντέλο.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες της, η νέα BMW Σειρά 2 Coupe στην κορυφαία της έκδοση M240i xDrive θα εφοδιάζεται με τον γνωστό 6κυλινδρο σε σειρά TwinPower Turbo κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 374 ίππους και συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic Sport. Σε αυτή την περίπτωση η ισχύς θα στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω της πισωκίνητων καταβολών τετρακίνησης xDrive της μάρκας, ενώ το «παρών» θα δίνει και M σπορ διαφορικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εμφανισιακά, η BMW τονίζει ότι η νέα Σειρά 2 Coupe θα ενσωματώσει τη νεότερη, μοντέρνα και «καθαρή» αισθητική των μοντέλων της. Παράλληλα, στο αμάξωμά της θα έχει και αεροδυναμικά βοηθήματα που θα βοηθήσουν τα οδικά και οδηγικά της χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα το ειδικό εμπρόσθιο σπόιλερ και τα πλευρικά «πτερύγια». Μαζί και με πολλές επεμβάσεις κάτω από το δάπεδο, η εταιρεία τονίζει ότι σε σχέση με την προηγούμενη Σειρά 2 Coupe, έχει επιτευχθεί η μείωση της τάσης ανύψωσης στον εμπρός άξονα κατά 50%.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ