Citroen e-C3

Το πρώτο αντίτυπο του hypercar P72 της De Tomaso πήρε «σάρκα και οστά»

De Tomaso P72

Πεντέμισι χρόνια μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου Ρ72, η De Tomaso ολοκλήρωσε την εξέλιξή του και προχώρησε στην κατασκευή του πρώτου από τα μόλις 72 αντίτυπά του.

Η αναβίωση της De Tomaso ξεκίνησε με την αποκάλυψη του πρώτου P72 Hypercar που πέρασε στην παραγωγή, ένα ρετρό supercar που διαθέτει στον πυρήνα του έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 5.0 λίτρων που στέλνει 750 ίππους και 900 Nm ροπής στους πίσω τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρώτη από αυτές ολοκληρώθηκε και είναι έτοιμη, προς το παρόν με τα γυμνά της ανθρακονήματα και χωρίς βαφή. Κάποιες μικρές ατέλειες στην ευθυγράμμιση μεταξύ των εμπρός φτερών και του καπό, θα λυθούν στην πορεία.

Στη συνέχεια, το αμάξωμά του θα βαφτεί και το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί για τις τελικές φάσεις δοκιμών, ώστε να εξασφαλιστεί ότι η οδηγική εμπειρία θα ανταποκρίνεται στη φήμη της De Tomaso.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από το ανθρακονημάτινο, χειροποίητο αμάξωμα, το εσωτερικό του P72 είναι ντυμένο με την πιο εκλεπτυσμένη κρέμ δερμάτινη επένδυση και εμπνευσμένο από τον κόσμο της κοσμηματοποιίας.

Τα καθίσματα μοιάζουν με έπιπλα πολυτελείας υψηλής αισθητικής, ενώ ανάμεσά τους βρίσκεται ένας χάλκινος μοχλός ταχυτήτων με εμφανή μηχανισμό αλλαγής. Επίσης, χάλκινες λεπτομέρειες εμφανίζονται και στα έξι προσαρμοσμένα όργανα που δεσπόζουν στο ταμπλό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθεμία από τις μόλις 72 μονάδες που θα κατασκευάσει και θα διαθέσει η De Tomaso παγκοσμίως έχει αρχική τιμή 1.6 εκατομμυρίων ευρώ.

Παράλληλα με την ολοκλήρωση της πρώτης P72, η De Tomaso εξελίσσει και την P900 - μια έκδοση αποκλειστικά για την πίστα. Η P900 διαθέτει πιο δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία και κινητήρα V12 - αν και μελλοντικά θα διατίθεται και με έναν V10 από το μονοθέσιο της F1 Benetton B197 του 1997.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ