Μπορεί ο διευθυντής σχεδιασμού να παραιτείται από την εταιρεία, ωστόσο δίνει κάποιες πληροφορίες για το μοντέλο που πρόκειται να αντικαταστήσει την Bugatti Chiron και τι να περιμένουμε.
Αυτό είναι το τέλος μιας εποχής, αλλά όπως μαθαίνουμε, το αυτοκίνητο είναι σχεδόν έτοιμο. Το πρωτότυπο έχει ολοκληρωθεί και σε μερικούς μήνες από σήμερα θα έχει παραδοθεί και το μοντέλο παραγωγής.
Η βασικότερη είδηση αφορά λοιπόν την… απόσυρση του τετραπλά υπερτροφοδοτούμενου W16 κινητήρα για χάρη ενός εξηλεκτρισμένου V8. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το νέο μοτέρ θα βρίσκεται μέσα σε ένα ελαφρύτερο πλαίσιο, σε σχέση με την Mistral.
BUY NOW
Το θέμα που πρέπει να μελετήσουν οι μηχανικοί και οι κατασκευαστές είναι η διαχείριση του πρόσθετου βάρους από τις μπαταρίες, αφού όπως αναφέραμε ο… διάδοχος θα διαθέτει υβριδικό σύστημα μετάδοσης. Οι προκλήσεις σχετικά με την αρχιτεκτονική που έχουν να αντιμετωπίσουν οι σχεδιαστές δεν είναι και λίγες.
Από την άλλη, ανάμεσα στους υπευθύνους της Bugatti κυριαρχεί η αισιοδοξία πως το καινούριο θα είναι πραγματικά εκπληκτικό. Όσο αφορά δε το εσωτερικό, λέγεται πως δεν θα θυμίζει κάποιο υπερ-φανταχτερό και φουτουριστικό, το οποίο θα είναι γεμάτο με οθόνες.
Σε αυτόν τον τομέα, όπως τα σημερινά αλλά και τα προηγούμενα οχήματα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα παραμείνει λίγο σε απόσταση από… το μέλλον. Την ίδια στιγμή παραδέχονται πως θα συναντήσουμε οπωσδήποτε μία κεντρική οθόνη για το σύστημα πολυμέσων. Ίσως από εκείνες που κρύβονται, όταν δεν χρησιμοποιούνται.
Πιθανώς να έχουμε την ευκαιρία να δούμε το αυτοκίνητο σε όλο του το μεγαλείο μέσα στο 2024, πριν αυτό φτάσει στους αγοραστές του το 2026.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ