Έτσι στήνεται η μεγαλύτερη παγίδα στους δρόμους -10.000 κλήσεις σε 7 μέρες

radar 10000 kliseis

8 στους 10 οδηγούς δέχονται “ραβασάκι” για υπερβολική ταχύτητα από φωτογραφικά ραντάρ που είναι τοποθετημένα σε σημεία “φιλέτα”.

Μπορεί η Τροχαία και οι αρμόδιες αρχές να τοποθετούν συνέχεια κάμερες ταχύτητας στους δρόμους για να κάνουν τον κόσμο να συμμορφωθεί με τα όρια, αλλά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα οι οδηγοί μαθαίνουν τα σημεία, με αποτέλεσμα να κόβουν στιγμιαία ταχύτητα και στη συνέχεια να ξαναεπιταχύνουν.

radar 10000 kliseis
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό το φαινόμενο θέλησε να λύσει η Διεύθυνση Τροχαίας της Ισπανίας, θέτοντας σε εφαρμογή μια νέα στρατηγική οδικής ασφάλειας, τοποθετώντας κινητά ραντάρ σε τμήματα δρόμων όπου γίνονται έργα.

Η απόφαση για την εφαρμογή αυτού του μέτρου ελήφθη λόγω των αυξημένων ατυχημάτων που παρατηρούνται στα συγκεκριμένα τμήματα, στα οποία, σύμφωνα με το Ισπανικό Εθνικό Μητρώο Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων, πέρυσι έφτασαν τα 131. Η Τροχαία, αναγνωρίζοντας τον κίνδυνο που διατρέχει το προσωπικό συντήρησης και οι εργάτες που εργάζονται σε αυτές τις περιοχές, αποφάσισε να εντείνει τους ελέγχους ταχύτητας με τη χρήση κινητών ραντάρ.

radar 10000 kliseis 3

Η αποτελεσματικότητα αυτής της στρατηγικής επιβεβαιώθηκε από την πρώτη κιόλας εκστρατεία ελέγχου ταχύτητας που πραγματοποιήθηκε σε τμήματα έργων μεταξύ 3 και 9 Ιουνίου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ελέγχθηκαν περισσότερα από 187.852 οχήματα και διαπιστώθηκε ότι 8 στους 10 οδηγούς δεν τηρούσαν το όριο, με περισσότερους από 10.000 να λαμβάνουν τελικά κλήσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας των 60 χλμ./ώρα που ισχύει σε αυτές τις ζώνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκτός από τις κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα, οι αρμόδιες αρχές επέβαλαν πρόστιμα και για άλλες παραβάσεις, όπως η μη συμμόρφωση με τις υποδείξεις του προσωπικού των έργων, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η μη χρήση ζώνης ασφαλείας, οι αντικανονικές προσπεράσεις, η οδήγηση υπό την επήρεια ναρκωτικών ή αλκοόλ και η μη τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας.

radar 10000 kliseis 3

Μάλιστα, η Τροχαία της Ισπανίας έχει δεσμευτεί να συνεχίσει την εφαρμογή αυτής της στρατηγικής, τοποθετώντας κινητά ραντάρ σε τμήματα έργων που επηρεάζουν τα οδοστρώματα των δρόμων ή τροποποιούν τη χάραξη των λωρίδων κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένων τμημάτων σε σήραγγες.

Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της οδικής ασφάλειας και της προστασίας των εργαζομένων σε τμήματα έργων. Αναμένεται ότι η συνεχής εφαρμογή αυτής της στρατηγικής θα συμβάλει στη μείωση των ατυχημάτων και θα ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς σχετικά με τη σημασία της τήρησης των ορίων ταχύτητας, ειδικά σε περιοχές με αυξημένο κίνδυνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ