Στην προσπάθεια να βελτιώσουν τις επιδόσεις των ηλεκτρικών τους οχημάτων, οι Hyundai και Kia αποκάλυψαν μια νέα έξυπνη τεχνολογία, που ονομάζεται Active Air Skirt.
Αυτό το καινοτόμο σύστημα εστιάζει στη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης, όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου αυξάνεται, βελτιώνοντας έτσι την αυτονομία. Στο Genesis GV60, όπου και δοκιμάστηκε, μείωσε τον συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 2,8% (+3,7 μίλια στην αυτονομία).
Το AAS ελέγχει τη ροή του αέρα που εισέρχεται στο κάτω μέρος του αμαξώματος από τον μπροστινό προφυλακτήρα και διαχειρίζεται ανάλογα τις αναταράξεις που δημιουργούνται γύρω από τους τροχούς. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, βρίσκεται έτσι κι αλλιώς τοποθετημένο ανάμεσά τους.
BUY NOW
Στις χαμηλές ταχύτητες παραμένει κρυμμένο, ενώ μόλις ο οδηγός αναπτύξει ταχύτητα πέραν των 50 μιλίων την ώρα (80 χλμ./ώρα), κάνει την εμφάνισή του. Ουσιαστικά ανοίγει, όταν η αεροδυναμική αντίσταση ξεπερνά την αντίσταση κύλισης. Επιστρέφει στην κλειστή του θέση, όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από τα 43 μίλια/ώρα (69 χλμ./ώρα).
Εν τω μεταξύ, όπως παρατηρείτε καλύπτει επιλεκτικά μόνο το μπροστινό μέρος των ελαστικών και όχι ολόκληρο το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Ως εκ τούτου, συμβάλλει επίσης στην αυξημένη κάθετη δύναμη, η οποία από τη μεριά της βελτιώνει την πρόσφυση και την σταθερότητα του οχήματος στις υψηλές ταχύτητες.
Σύμφωνα με τους ειδικούς είναι έτσι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από ελαστικό υλικό, που του επιτρέπει να είναι αποτελεσματικό ακόμα και στα 124 μίλια/ώρα (200 χλμ./ώρα) και πάνω. Είναι εξαιρετικά απίθανο να προκληθεί ζημιά από εξωτερικά αντικείμενα, ενώ έχει αποδειχθεί μέχρι στιγμής συν τοις άλλοις και πολύ ανθεκτικό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ