Τέλος το φανάρι στο «Υγεία» -Τι θα δημιουργηθεί στη θέση του

Νοσοκομειο Υγεία λεωφόρος Κηφισίας

Ασφαλέστερη θα γίνει η κίνηση των πεζών μόλις δημιουργηθεί η νέα υποδομή στο νοσοκομείο «Υγεία», επί της Λεωφ. Κηφισίας.

Συμπληρώνονται σιγά-σιγά τα κομμάτια του παζλ για τη δημιουργία πεζογέφυρας στη Λεωφ. Κηφισίας στο ύψος του νοσοκομείου «Υγεία», ώστε να διασφαλιστεί η ασφαλής κίνηση των πεζών.

Πρόσφατα η εκπόνηση της απαιτούμενης μελέτης ανατέθηκε σε εταιρεία με συμβατική αμοιβή 56.889 ευρώ πλέον ΦΠΑ, ενώ πριν από λίγες ώρες η Περιφέρεια Αττικής ενέκρινε το χρονοδιάγραμμα της μελέτης, με προβλεπόμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης την 27η-12-2024.

Πέρα από την κατασκευή πεζογέφυρας στο «Υγεία», η μελέτη αφορά στην κατασκευή τριών ακόμα πεζογεφυρών στις θέσεις Μεσογείων & Σωτηρία - Γενικό Κρατικό, Αθηνών & Καβάλας – Χίου και  Πειραιώς & Πέτρου Ράλλη. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
πεζογέφυρα

Σημειώνεται ότι η ολοκλήρωση των απαραίτητων μελετών αποτελεί το στάδιο που προλειαίνει το έδαφος προκειμένου να πάρουν οι τέσσερις αυτές πεζογέφυρες την άγουσα της υλοποίησης και να αποδοθούν στους επισκέπτες της πρωτεύουσας σύγχρονες υποδομές που θα διασφαλίζουν την ασφαλή κίνηση των πεζών σε οδικούς άξονες με πολύ υψηλό φόρτο αυτοκινήτων ταχέως κινουμένων. Επίσης από τους εν λόγω δρόμους διέρχονται συχνά και βαρέα οχήματα, τα οποία κινούνται προς εξυπηρέτηση κάθε είδους δραστηριοτήτων

Οι 4 νέες πεζογέφυρες

Τια τη θέση «Υγεία» Λεωφόρος Κηφισιάς, Δήμος Αμαρουσίου, αλλά και για τη θέση Πειραιώς & Πέτρου Ράλλη, παρά την ύπαρξη φωτεινής σηματοδότησης και διάβασης πεζών στα συγκεκριμένα σημεία, η μετακίνηση των πεζών εκατέρωθεν του οδικού άξονα αποτελεί αυξημένο κίνδυνο.

Η θέση Μεσογείων & Σωτηρία - Γενικό Κρατικό, απέχει 350 μ από τη γέφυρα του Καλατράβα και χωροθετείται στην πύλη του Νοσοκομείου Σωτηρία, όπου και καταγράφονται 4 σοβαροί τραυματισμοί πεζών. Στην απέναντι πλευρά βρίσκεται στρατόπεδο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μεσογείων

Οι στάσεις του ΟΑΣΑ βρίσκονται δυτικά της πύλης του Σωτηρία και οι περισσότερες διασχίσεις πεζών γίνονται είτε για πρόσβαση στις στάσεις είτε για την επιβίβαση σε ΤΑΞΙ. Αξίζει να σημειωθεί πως ένα ποσοστό των πεζών που διασχίζουν στη συγκεκριμένη θέση, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ΑΜΚ (άτομα μειωμένης κινητικότητας) είτε λόγω ηλικίας, είτε λόγω ασθένειας. Αυτό συνεισφέρει υπέρ της κατασκευής πεζογέφυρας. Η σηματοδοτούμενη διάβαση που υπάρχει στα ανατολικά του κόμβου, αφενός δεν διασφαλίζει την διέλευση των πεζών εξαιτίας της ταυτόχρονης ύπαρξης στρεφουσών κινήσεων από τις κάθετες οδούς και αφετέρου δεν καταφέρνει να εξυπηρετήσει τον πεζό σε μία φάση και προς τις δύο κατευθύνσεις.

Όσον αφορά στη θέση Αθηνών & Καβάλας – Χίου, χαρακτηρίζεται από σημαντικό αριθμό παθόντων (4), κάτι που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην έλλειψη τρόπου εγκάρσιας διέλευσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ