Η παρουσίαση της Ferrari Purosangue έγινε μόλις χθες και οι Ιταλοί σκέφτονται ήδη να σταματήσουν να λαμβάνουν παραγγελίες λόγω... υπεραυξημένης ζήτησης.
Η Ferrari παρουσίασε την Purosangue, το πρώτο SUV στην ιστορία της και μπήκε και αυτή -ως μία από τις τελευταίες- στο club των κατασκευαστών που ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς.
Η μεγάλη ζήτηση για το πρώτο SUV στην ιστορία της Ferrari ήταν κάτι που περίμεναν οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας, δεδομένης της περιορισμένης παραγωγής των μοντέλων της.
BUY NOW
Ωστόσο, σύμφωνα και με όσα έχουν διαρρεύσει στο Διαδίκτυο, η ζήτηση για το νέο SUV της Ferrari έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία, ακόμη και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, με τις παραγγελίες που έχουν γίνει μέχρι στιγμής να φέρνουν σε… δύσκολη θέση τους Ιταλούς.
«Ρισκάρουμε το να μην είμαστε σε θέση να ικανοποιήσουμε τη ζήτηση και ίσως χρειαστεί να κλείσουμε τη λίστα των παραγγελιών πολύ σύντομα», δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Ferrari, Enrico Galliera, πριν από λίγες ημέρες σε δημοσιογράφους, αν και απέφυγε να δηλώσει πόσες ακριβώς παραγγελίες έχουν γίνει μέχρι στιγμής για την Purosangue.
Αυτό που επιβεβαίωσε ο Galliera είναι ότι οι παραγγελίες που έχουν δεχτεί μέχρι τώρα για το πρώτο SUV στην ιστορία της Ferrari είναι πολύ περισσότερες από όσες είχαν υπολογίσει, με τις πρώτες να καταφθάνουν στο Maranello ήδη από το 2018.
Οι παραπάνω δηλώσεις του Galliera προκαλούν ως ένα βαθμό έκπληξη δεδομένου ότι η Ferrari κρατά τεχνητά την παραγωγή των μοντέλων της σε έναν συγκεκριμένο αριθμό, κάτι που οδηγεί ούτως ή άλλως σε πολύμηνες λίστες αναμονής αλλά και στη διατήρηση της αξίας των ιταλικών supercars σε πολύ υψηλά επίπεδα ειδικά στην αγορά τους ως μεταχειρισμένα.
Με την παραγωγή της Ferrari να βρίσκεται αυτή τη στιγμή στις 15.000 περίπου ετησίως εκείνη για την Purosangue έχει καθοριστεί στο 20% επί του συνόλου, ήτοι 3.000 αντίτυπα το χρόνο. Ο Galliera πρόσθεσε επίσης πως το μεγάλο «μπαμ» στις παραγγελίες της Purosangue έγινε όταν ανακοινώθηκε τον περασμένο Μάιο ότι κάτω από το καπό της θα βρίσκεται ένας V12 κινητήρας. Μένει να δούμε αν όντως η Ferrari σταματήσει τις επόμενες εβδομάδες να δέχεται παραγγελίες για το πρώτο SUV στην ιστορία της ή αν τελικά έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμη πολύ έξυπνο τρικ στο μάρκετινγκ της ιταλικής εταιρείας.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ