Ferrari SF90 Stradale «καταστρέφεται» μετά από σκάσιμο ελαστικού στα 322 χλμ./ώρα
Ο άτυχος ιδιοκτήτης δοκίμαζε στην πίστα της Daytona την Ferrari των 1.000 ίππων, μέχρι που του έτυχε κλατάρισμα την ώρα που κινούταν κοντά στην τελική ταχύτητά της.
Μία άτυχη στιγμή είχε ο ιδιοκτήτης μιας ολοκαίνουργιας Ferrari SF90 Stradale την ώρα που πραγματοποιούσε μερικούς γύρους στην ξακουστή πίστα Daytona International Speedway.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κίτρινη SF90 Stradale έπαθε κλατάρισμα την ώρα που ο ιδιοκτήτης της κινούταν με 322 χλμ./ώρα, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του ιταλικού supercar και να βρει στα προστατευτικά τοιχία.
BUY NOW
Η ταχύτητα όμως ήταν μεγάλη, με αποτέλεσμα να «σέρνεται» για ώρα στον προστατευτικό τοίχο και να γδάρει όλη την πλευρά του οδηγού. Σημάδια όμως έχει και πίσω, καθώς έκανε μερικές περιστροφές γύρω από τον εαυτό της και ακούμπησε ελαφρώς στον τοίχο.
Το καλό στην όλη υπόθεση είναι ότι ο οδηγός στάθηκε τυχερός μες στην ατυχία του, καθώς βγήκε αλώβητος. Βέβαια, θα πρέπει να σημειωθεί ότι όλα τα συστήματα ασφάλειας της Ferrari λειτούργησαν και τον προστάτεψαν. Το κακό όμως είναι, πέρα από την ζημιά, ότι η SF90 Stradale είχε μόλις 966 χλμ. στον ολικό χιλιομετρητή της.
Υπενθυμίζουμε ότι, η SF90 Stradale είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο «ευρείας παραγωγής» της Ferrari και με την παρουσίασή της άνοιξε ένα νέο εξηλεκτρισμένο κεφάλαιο στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας έπειτα από την περιορισμένης παραγωγής full υβριδική LaFerrari που είχε προηγηθεί.
Το supercar από το Maranello παρουσιάστηκε το 2019 και «μοιράζεται» το όνομά του (SF90) με το Formula 1 μονοθέσιο της ιταλικής εταιρείας εκείνης της χρονιάς, με το όνομα να τιμά τα 90α γενέθλια της Scuderia Ferrari, της αγωνιστικής ομάδας των Ιταλών. Όταν παρουσιάστηκε ήταν η ισχυρότερη Ferrari παραγωγής όλων των εποχών.
Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της SF90 Stradale αποτελείται από τέσσερεις συνολικά κινητήρες. Κύρια πηγή ισχύος είναι ένας τετράλιτρος V8 κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο οποίος φέρει δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης και αποδίδει 780 ίππους. Τρία ακόμη ηλεκτρικά μοτέρ δίνουν το «παρών» με τα δύο από αυτά να βρίσκονται στον εμπρός άξονα και το τρίτο πίσω εντός του αυτόματου κιβωτίου.
Συνδυαστικά η απόδοση του συστήματος φτάνει στους 1.000 ίππους και τα 800 Nm ροπής και προσφέρει επιδόσεις που περιμένει κανείς από ένα μοντέλο της ιταλικής εταιρείας. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,7 δεύτερα και η τελική της ταχύτητα φτάνει στα 340 χλμ./ώρα.
Το σύστημα κίνησης της SF90 Stradale ολοκληρώνεται από μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 7,9 kWh, η οποία προσφέρει στο ιταλικό supercar αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως και τα 26 χιλιόμετρα.