Fiat 500 Collezione 1957: To νέο συλλεκτικό 500ράκι των Ιταλών

Fiat 500 Collezione 1957

Με τα μόλις 1.957 αντίτυπά του, το συλλεκτικό Fiat 500 Collezione 1957 φιγουράρει τον νοσταλγικό σχεδιασμό "dolce vita" και αποτίει φόρο τιμής στην ιστορία του θρυλικού minicar.

Το Fiat 500 της νέας εποχής έχει ξεπεράσει τα 3,2 εκατομμύρια πωλήσεων από το 2007, που παρουσιάστηκε, και η συντριπτική τους πλειοψηφία έχει διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά. Έτσι, το συλλεκτικό 500 Collezione 1957 θα διατίθεται κατά κύριο λόγο στην ήπειρό μας, ενώ ορισμένα του αντίτυπα θα αποσταλούν και στην Ιαπωνία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ονομασία της έκδοσης αυτής, βεβαίως, παραπέμπει στο έτος 1957 και στην παρουσίαση του αρχέγονου, κλασσικού και θρυλικού 500. Ενός οχήματος που έγινε σύμβολο της μαζικής δυνατότητας πρόσβασης του κοινού στην αυτοκίνηση, και ένας αυθεντικός εκπρόσωπος της ιταλικής κουλτούρας και αυτοκινητικής φινέτσας.

Αυτά είναι που γιορτάζει, τώρα, η συλλεκτική έκδοση "Collezione 1957", απευθυνόμενη στους λάτρεις του τεράστιου μικρού αυτοκινήτου της Fiat. Βασίζεται στην έκδοση Cabrio του 500, και το αμάξωμά του είναι βαμμένο στη διχρωμία του λευκού White Gelato με το πράσινο Rugiada Green, με μπεζ μαλακή ανοιγόμενη οροφή. Επιπλέον, έχει λεπτομέρειες Silver Beauty Line με τροχούς White Diamond αλουμινίου 16 ιντσών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα καλύμματα των καθρεπτών από χρώμιο, η γραμματοσειρά του 1957 και το τρίτο φως στην κουκούλα παραπέμπουν στο παρελθοντικό 500, γεφυρώνοντας το κενό από το '57 στο 2024. Τόσο στο πλαϊνό πίσω τζάμι όσο και στην πλακέτα της κεντρικής κονσόλας υπάρχει το ειδικό έμβλημα του παλιού με το νέο 500 και τις δύο χρονολογίες, 1957 και 2024. Στο εσωτερικό τα καθίσματα έχουν επενδύσεις στο χρώμα του ελεφαντόδοντου και λεπτομέρειες σε δέρμα Frau, ενώ το ταμπλό είναι ξύλινο.

Άλλα στοιχεία του εξοπλισμού είναι οι πολλαπλές λεπτομέρειες χρωμίου, τα φώτα LED DRL και οι προβολείς ομίχλης, καθώς και ο πίνακας οργάνων TFT 7 ιντσών. Στην κεντρική οθόνη η συνδεδιμότητα γίνεται με το σύστημα MOPAR CONNECT. Στο καπό βρίσκεται το υβριδικό σύστημα με τον κινητήρα 1.0 λίτρου, απόδοσης 70 ίππων με μηχανικό κιβώτιο για την ευρωπαϊκή αγορά, και ο 1.2 lt με 69 hp για την ιαπωνική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν, το Fiat 500 είχε ανέκαθεν ηγετική θέση στα αυτοκίνητα πόλης, μαζί με το Panda. Στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές βρίσκεται επί χρόνια -αν όχι στην πρώτη θέση τουλάχιστον- στην πρώτη τριάδα των best-sellers της κατηγορίας Α.

Το 500 έχει περάσει από τρεις γενεές στα 67 χρόνια από το 1957. Η δεύτερη του γενιά ήρθε μισόν αιώνα μετά την πρώτη, το 2007, μετατρέποντάς το σε ένα ιταλικής αισθητικής fashion icon, και κερδίζοντας εκατοντάδες διεθνή βραβεία, συμπεριλαμβανομένου του Αυτοκινήτου της Χρονιάς το 2008. Η Fiat το εξήγαγε σε 80 χώρες, ενώ το 2020 ήρθε η ώρα για τον εκμοντερνισμό και τον εξηλεκτρισμό του με τη νέα του γενιά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ