To Fiat Coupe έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1993 και αποτελεί μέχρι σήμερα ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της σύγχρονης ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Πώς θα μπορούσε, όμως, να είναι η σύγχρονη εκδοχή τουq;
Το ιταλικό μοντέλο παρήχθη σε 72.000 μονάδες από το 1993 έως το 2000 και ήταν χωρίς καμία αμφιβολία μια ξεχωριστή πρόταση στην κατηγορία των compact coupe αμαξωμάτων. Η σπορτίφ αισθητική του ήταν τόσο ξεχωριστή, που είναι ακόμη και σήμερα δύσκολο να περάσει απαρατήρητο από το δρόμο.
Παραδόξως, η σχεδίαση του μοντέλου δεν ήταν έργο κάποιου Ιταλού, καθώς επικεφαλής του «Centro Stile» της Fiat εκείνη την εποχή ήταν ο Αμερικανός Chris Bangle, o οποίος καρπώθηκε και την επιτυχία (το εσωτερικό του Coupe ήταν εξ’ ολοκλήρου έργο του Pininfarina). Εκτός από το χαρακτηριστικό πίσω μέρος με τα κυκλικά φωτιστικά σώματα, το εμπρόσθιο μέρος του αμαξώματος ήταν βασική αιτία που το Fiat Coupe απέκτησε το παρατσούκλι στην πορεία των ετών «η Ferrari των φτωχών». Άλλωστε, στην κορυφαία του 2λιτρη τούρμπο εκδοχή του, η τελική των 250 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 σε 6,3 δευτερόλεπτα, ήταν ξεχωριστά στοιχεία για τα δεδομένα της εποχής.
BUY NOW
Σήμερα, το project Fiat Coupe επανέρχεται στην επικαιρότητα λόγω των ψηφιακών σχεδίων που παρουσίασε ανεξάρτητος Ιταλός σχεδιαστής, μέσω των οποίων μπορούμε να δούμε πως θα μπορούσε να είναι η σύγχρονη εκδοχή του μοντέλου της Fiat. Όπως φαίνεται, η κλασική σιλουέτα του Coupe παραμένει και εδώ, με τις διαφορές να αφορούν τις εντονότερες ακμές περιφερειακά του αμαξώματος και την προσθήκη LED φωτιστικών σωμάτων.
Με δεδομένο πως αυτό το διάστημα βλέπουμε πολλά ρετρό μοντέλα να επανέρχονται στην παραγωγή (Renault 5, Opel Manta, Lancia Delta), εκτιμούμε πως η συγκεκριμένη πρόταση θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από το Stellantis Group. Φυσικά, η ενδεχόμενη επιστροφή του Fiat Coupe ή όπως αλλιώς θα μπορούσε να ονομαστεί το νέο κουπέ μοντέλο των Ιταλών δε θα μπορούσε να μη φέρει ηλεκτρικό μανδύα, υπακούοντας στη νέα τάση της περιόδου που διανύουμε.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ