Με ένα εκθεσιακό αντίτυπο του Fastback Limited Edition Powered by Abarth, η Mopar παρουσίασε το σύνολο των κοσμητικών προσθηκών που ετοίμασε για το νέο Coupe-SUV της Fiat.
Το πακέτο εξοπλισμού της Mopar αποσκοπεί στην εξατομίκευση του Fastback, του πρώτου Coupe-SUV της Fiat που ξεκινά τη σταδιοδρομία του από τη βραζιλιάνικη αγορά, είτε με σπορτίφ είτε με σοφιστικέ ή πολυτελή αποκλειστικά στοιχεία εξοπλισμού. Αυτά είναι συνολικά 35.
Το κύριο στοιχείο στη λίστα των αξεσουάρ της Mopar, που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά, είναι το μαύρου χρώματος Vulcano Black άνω τμήμα του αυτοκινήτου -που περιλαμβάνει το καπό, την οροφή και τις τρεις κολώνες- και διαχωρίζεται από το ματ γκρι χρώμα του αμαξώματος με μια μπλε γραμμή στο κλασσικό Mopar Blue σε όλη την περίμετρο.
BUY NOW
Ακόμη, πρωταγωνιστούν οι σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με το μπλε σήμα της Mopar στο κέντρο τους και με αντικλεπτικά παξιμάδια. Στην περίμετρό τους φορούν ελαστικά χαμηλού προφίλ 235/40 ZR19, ενώ η ανάρτηση πίσω τους έχει εκ νέου ρυθμισμένα ελατήρια και αμορτισέρ.
Αυτός ο σπορ προσανατολισμός γίνεται αισθητός και από το σύστημα εξάτμισης, που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει «αγριότερο» ήχο μέσω της λειτουργίας Pedal Fast Delay που κάνει αμεσότερη την απόκριση του γκαζιού. Επίσης, τα παράθυρα έχουν φιμέ επένδυση 3Μ.
Μέσα από αυτά, η επιλογή της Mopar για τις επενδύσεις του εσωτερικού είναι αρκετά φωτεινή: η διχρωμία στο ταμπλό, στο τιμόνι και στις πόρτες περιλαμβάνει δύο αποχρώσεις του γκρι, ενώ τα καθίσματα είναι επενδεδυμένα από δέρμα και Alcantara. Επιπλέον, στο χώρο των ποδιών των εμπρός επιβατών έχει προστεθεί φωτισμός στο μπλε της Mopar και νέα χαλάκια από λάστιχο και ύφασμα.
Στον τεράστιο χώρο αποσκευών των 600 λίτρων, το χαλί έχει ανυψωμένες άκρες για να συγκρατεί τα αντικείμενα, ενώ εκεί βρίσκεται και ένα subwoofer της JBL – που μάλιστα είναι αφαιρούμενο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκτός αυτοκινήτο ως ηχείο με Bluetooth σύνδεση.
Σύμφωνα με τη Mopar, το Fastback έχει τις πιο προσιτές τιμές προαιρετικών αξεσουάρ σε σχέση με κάθε αυτοκίνητο του ανταγωνισμού του στη Βραζιλία, με ποσοστό που φτάνει μέχρι και το 47% στις πιο οικονομικές του εκδόσεις.