Το Fiat Fiorino ζει και βασιλεύει!

Fiat Fiorino Brazil

Στη αγορά της Βραζιλίας πωλείται ένα πολύ διαφορετικό Fiat Fiorino σε σχέση με το αντίστοιχο που γνωρίζουμε στην Ευρώπη και την Ελλάδα, που δίχως να του λείπει τίποτα δεν ξεπερνά -εκεί- τα 15.600 Ευρώ.

Το ευρωπαϊκό Fiat Fiorino είναι στην ουσία το ίδιο επαγγελματικό van με το Citroen Nemo και το Peugeot Bipper, υπό την ομπρέλα της Stellantis. Όμως, στη Βραζιλία ζει και βασιλεύει το γνήσιο Fiorino της Fiat, το οποίο μάλιστα τώρα πέρασε και στη νέα του γενιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και περισσότερα Fiat να ανθίζουν στη βραζιλιάνικη αγορά, όπως το Argo που αποτελεί τη συνέχεια του Punto - και μάλιστα απέκτησε πρόσφατα και Crossover εκδοχή. Αυτοκίνητα που θεωρητικά θα μπορούσαν να έχουν ενδιαφέρον και στη χώρα μας.

Το βραζιλιάνικο Fiorino είναι ένα από αυτά (παρά την ύπαρξη της αντίστοιχης ευρωπαϊκής έκδοσης), διότι είναι ένα εξαιρετικά οικονομικό και πολύ προσεγμένο μικρό επαγγελματικό van (LCV).

Τόσο προσεγμένο, που τώρα πέρασε στη νέα του γενιά με σχεδιαστικές αναβαθμίσεις και το πιο μοντέρνο εσωτερικό που ξεσήκωσε από το pickup Fiat Strada. Για λόγους περιορισμού του κόστους, μιας και πρόκειται για επαγγελματικό, στην κονσόλα δεν έχει τοποθετηθεί οθόνη αφής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντίθετα, η βραζιλιάνικη Fiat τοποθέτησε πιο άνετα καθίσματα με ευκολότερες στο πλύσιμο επενδύσεις, τέσσερις επιπλέον χώρους για μικροαντικείμενα, πιο λεπτά εσωτερικά καλύμματα των θυρών για να παρέχουν περισσότερο χώρο για τους ώμους, καθώς και αποδοτικότερο κλιματισμό για την κατά 18% ταχύτερη ψύξη της διθέσιας καμπίνας.

Από πλευράς κινητήρα, η ατμοσφαιρική μονάδα 1.4 EVO Flex επιτυγχάνει 11,8% χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με ένα μικρό συμβιβασμό στην ισχύ και τη ροπή - που είναι 84 hp και 120 Nm αντίστοιχα. Η μετάδοση γίνεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και η ανάρτηση επίσης προέρχεται από το Strada.Η δυνατότητα φόρτωσης του Fiorino φτάνει τα 650 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αυτές τις επιλογές, το κόστος του βραζιλιάνικου Fiorino δεν ξεπερνά στη χώρα της Λατινικής Αμερικής τα 15.600 Ευρώ, διαθέτοντας όλες τις βασικές ανέσεις του κλιματισμού, καθώς και ESC, traction control, Hill Holder και φώτα ομίχλης. Και το ερώτημα παραμένει: δεν θα ήταν μια αρκετά ενδιαφέρουσα πρόταση και για τους επαγγελματίες της χώρας μας;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ