Tο Fiat Uno επιστρέφει για να κατακτήσει την Ευρώπη

Fiat Uno

Με τη μορφή ενός αστικών διαστάσεων και προδιαγραφών SUV είναι πολύ πιθανόν να επιστρέψει το γνωστό σε όλους Fiat Uno, κλειδώνοντας μια θέση στη δημοφιλέστερη κατηγορία αυτοκινήτων της Ευρώπης.

Το Fiat Uno δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Τουλάχιστον όχι σε εκείνους που ανδρώθηκαν με το όνειρο της απόκτησης ενός τετράτροχου το οποίο αποτέλεσε για 12 συναπτά έτη την αιχμή του δόρατος στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης για την πάλαι ποτέ αυτοκρατορία της Fiat.

Έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς το 1984 και επενδύσει τις πιθανότητες επικράτησής του απέναντι σε ισχυρότερους ανταγωνιστές σε υπερτροφοδοτούμενα σύνολα μικρού κυβισμού, το Fiat Uno δεν άργησε να καταξιωθεί στην ευρωπαϊκή ήπειρο και να γράψει τη δική του χρυσή σελίδα στην ιστορία της αυτοκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν είναι λίγοι, άλλωστε, εκείνοι που πιστεύουν ότι η επιτυχία του φυσικού διαδόχου του (βλέπε Punto) χτίστηκε πάνω στην υστεροφημία του Uno και σε όλες εκείνες τις αξίες που εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να πρεσβεύουν τα αυτοκίνητα πόλης της Fiat.

Παρά το γεγονός, λοιπόν, ότι η συνέχεια για τα Uno και Punto δεν ήταν εκείνη που θα περίμενε κανείς, χάνοντας τη θέση τους στις γραμμές παραγωγής της ιταλικής φίρμας, κανείς δεν ξεχνά τα ιταλικά supermini και τις υπερφυσικές δυνατότητες των κορυφαίων εκδόσεών τους.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο οι Ιταλοί σκέφτονται σοβαρά να επαναφέρουν στη γραμμή παραγωγής και τα δύο μοντέλα, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να κατακτήσουν ξανά την καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ιταλικά μέσα, λοιπόν, θέλουν τη Fiat να αναβιώνει και το Uno, αλλάζοντας του μορφή και τοποθετώντας στη δημοφιλέστερη κατηγορία αυτοκινήτων της Ευρώπης. Τα αστικών διαστάσεων και προδιαγραφών SUV.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο Fiat Uno θα βασιστεί σε μια ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα του PSA Group, και αυτό για να διατηρηθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερα το κόστος κατασκευής.

Οι κινητήρες του 1,0 λίτρου θα αποτελέσουν τη βάση της γκάμας του μικρού ιταλικού SUV φτάνοντας έως και τους 125 ίππους, ωστόσο, μια θέση κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του αυτοκινήτου θα διεκδικήσει και ο Firefly κινητήρας χωρητικότητας 1,3 λίτρου.

Το σενάριο που θέλει το Fiat Uno να επιστρέφει στη ζωή, τοποθετεί την παραγωγή του στο εργοστάσιο του ομίλου Stellantis στην Πολωνία, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο συνύπαρξης του αυτοκινήτου με το αντίστοιχο σε διαστάσεις και προδιαγραφές «baby Jeep».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι ποια θέση θα διεκδικήσει η επόμενη γενιά του Fiat Panda, το οποία παραδοσιακά φλέρταρε με τον περιπετειώδη χαρακτήρα ενός crossover ή αν προτιμάτε ενός λιλιπούτειου SUV.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ