Υβριδικό και με σχεδόν 1.000 ίππους το νέο Lexus LFA;

Lexus LFA

Η Lexus σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο αναβίωσης της supersport LFA το 2025, σύμφωνα με τον ιαπωνικό Τύπο, και μάλιστα αντικαθιστώντας τον V10 κινητήρα με έναν V8 και υβριδική υποστήριξη.

Οι φήμες μπορεί να μην απέχουν πολύ από την πραγματικότητα, καθώς το 2019 ο αντιπρόεδρος της Toyota (μητρικής της Lexus) Koji Sato είπε, απευθυνόμενος στον αυτοκινητικό Τύπο, πως «χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας, χρειαζόμαστε τη ζήτηση από τα media για μια νέα LFA, διότι αυτό μπορεί να μας βοηθήσει να προχωρήσουμε».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ίδια χρονιά, η εταιρεία έκανε δοκιμές στο Nurburgring με μια τροποποιημένη (πλατύτερη) LFA, με καμουφλάζ στους προφυλακτήρες. Η Lexus υποστήριξε ότι αυτές ήταν δοκιμές ελαστικών, όμως αυτό δεν δικαιολόγησε το καμουφλάζ.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του περιοδικού «Best Car» στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, ο θερμικός V8 κινητήρας της νέας LFA θα είναι τετράλιτρος με twin-turbo και θα συνεργάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα του υβριδικού συστήματος, για να αποδίδουν μαζί περί τους 937 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο V8 θα είναι τοποθετημένος πίσω από το μπροστινό άξονα, για καλύτερη κατανομή βάρους. Πέραν της μονάδος ισχύος, το άρθρο του ιαπωνικού περιοδικού αναφέρει ότι στο αμάξωμα της νέας LFA γίνεται εκτενής χρήση ανθρακονημάτων.

Η Lexus κατασκεύασε 500 αντίτυπα της LFA από το 2010 μέχρι το 2012, με τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα 4.8 λίτρων που εξέλιξε σε συνεργασία με τη Yamaha. Ήταν ένα ηχηρότατο μοτέρ, που άγγιζε τις 9.000 στροφές και τους 552 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ