Η εταιρεία του Μπλε Οβάλ κατέθεσε στις ΗΠΑ την πατέντα της προηγμένης νέας της, αρθρωτής πλατφόρμας για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική, της αρθρωτής πλατφόρμας, επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να βασίσουν πάνω της διαφορετικών μεγεθών μπαταρίες και έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες - που σημαίνει ότι πάνω τις μπορούν να τοποθετήσουν μεγάλο εύρος διαφορετικών κατηγοριών και διαστάσεων αυτοκινήτων. Είναι προφανές ότι αυτό γίνεται για λόγους κόστους.
Η Ford φτάνει αυτό το concept στα άκρα, σε σημείο που η νέα την πλατφόρμα θα είναι ικανή να αποτελέσει τη βάση για αντιδιαμετρικά αυτοκίνητα, όπως π.χ. για ένα pick-up και ένα supercar. Σύμφωνα με τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, η εταιρεία του Ντιτρόιτ κατέθεσε αυτή την πατέντα στις αμερικανικές αρχές στις 2 Ιανουαρίου - αν και η πρώτη προ-εγγραφή φέρεται να έχει γίνει από τον Απρίλιο του 2021.
BUY NOW
Η αρχιτεκτονική της αμερικανικής εταιρείας περιλαμβάνει τη μπαταρία και ένα σύστημα από ξεχωριστές μονάδες που μπορούν να προσαρμοστούν στις διαφορετικές διαστάσεις ενός οχήματος. Συνδέεται με ξεχωριστά τμήματα του σασί εμπρός και πίσω που φιλοξενούν τους ηλεκτροκινητήρες, τις αναρτήσεις και τους τροχούς.
Έτσι, η όλη κατασκευή μπορεί να έχει διαφορετικό μήκος και ύψος, για την επιλογή ανάμεσα σε μικρότερη ή μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Αυτό καθιστά την αρχιτεκτονική ταιριαστή για αυτοκίνητα που κυμαίνονται από χαμηλά sportscars μέχρι ψηλά, μεγάλα Pick-up.
O αμερικανικός Τύπος υποστηρίζει ότι αυτή μπορεί να είναι η πλατφόρμα που θα φιλοξενήσει την πρώτη ηλεκτρική Mustang (το αμερικανικό sportscar,zzz και όχι το υπάρχον ηλεκτρικό SUV Mach-E), μαζί με όλα τα σπορ αυτοκίνητα -κάθε είδους- της οικογένειας Ford Performance, που θα χρησιμοποιούν κοινούς ηλεκτροκινητήρε και μπαταρίες.
Θυμίζουμε, πάντως, ότι η κατάθεση μιας πατέντας δεν σημαίνει ότι αυτή θα βρει το δρόμο της προς την παραγωγή. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι η Ford εξελίσσει τη δική της αρχιτεκτονική, η οποία θα αντικαταστήσει την πλατφόρμα MEB που αγόραζε η εταιρεία από το Volkswagen - για να φτιάξει στην Ευρώπη τα ηλεκτρικά της SUV, όπως το νέο Explorer και το επερχόμενο μεγαλύτερο Capri.