Η Renault συνεχίζει να αποκαλύπτει σταδιακά το Austral, διάδοχο του Kadjar, και σειρά πήρε τώρα το εσωτερικό του νέου γαλλικού SUV, το οποίο θα αντλήσει την έμπνευσή του από αυτό το φουτουριστικό σχέδιο.
Η λεπτότητα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας του εσωτερικού κυριαρχείται από καθαρές γραμμές, από την πλατιά και ογκώδη κονσόλα ανάμεσα στους δύο εμπρός επιβάτες -που εκτός των άλλων προσφέρει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους- και από την ενσωμάτωση των δύο οθονών του πίνακα οργάνων και των πολυμέσων σε μία ενιαία και επίπεδη επιφάνεια.
Σε συνδυασμό με την κεντρική κονσόλα, οι δυναμικές γραμμές του καλύμματος των θυρών και το μικρών διαστάσεων τιμόνι (με επίπεδο άνω και κάτω μέρος) ενισχύουν τη σπορτίφ αίσθηση στο κόκπιτ. Η υψηλή γραμμή των ώμων, αντίστοιχα, ενισχύει την αίσθηση ασφάλειας των επιβατών.
BUY NOW
Η κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα δύο καθίσματα διαθέτει συρόμενο υποβραχιόνιο, για την άνεση του οδηγού είτε για τον καλύτερο έλεγχο του κεντρικού panel με το οποίο γίνεται ο χειρισμός του συστήματος πολυμέσων που έχει την ονομασία OpenR Link.
Παράλληλα, η κονσόλα διαθέτει δύο μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους συν έναν ακόμη για την τοποθέτηση και ασύρματη φόρτιση του smartphone. Συνολικά, οι εσωτερικοί αποθηευτικοί χώροι του νέου Austral ξεπερνούν τα 30 λίτρα.
Οι σχεδιαστές της Renault κάλυψαν με το ίδιο, ειδικής επεξεργασίας ύφασμα την οροφή και τις εμπρός κολόνες, για γίνει ακόμα πιο ζεστή η εσωτερική ατμόσφαιρα. Η έλλειψη τούνελ μετάδοσης συνέβαλλε καίρια στην ευρυχωρία των πίσω επιβατών, ενώ η συρόμενη λειτουργία του πίσω πάγκου (που γίνεται με ένα κουμπί στο πορτ-μπαγκάζ) συμβάλλει στη λειτουργικότητα μέσω της επιλογής περισσότερου χώρου επιβατών ή αποσκευών.
Η κεντρική οθόνη, τώρα, είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο σχεδιαστικά φίνες της κατηγορίας. Έχει σχήμα L και η συνολική της επιφάνεια φτάνει τις 24,3 ίντσες, παρέχοντας -σύμφωνα με τη Renault- εύχρηστο και μαζί προηγμένο λογισμικό.
Μέσω της οθόνης αυτής γίνεται ο χειρισμός σχεδόν κάθε λειτουργία του αυτοκινήτου, και αυτό άφησε στους σχεδιαστές την ελευθερία να κάνουν πιο λιτές και απέριττες τις επιφάνειες στο υπόλοιπο ταμπλό. Ενσωματωμένοι μεταξύ των ψηφιακών επιφανειών είναι οι κάθετοι αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού, ενώ το σχήμα και οι διαστάσεις του τιμονιού βοηθούν στην εύκολη και καθαρή θέαση του πίνακα οργάνων από τον οδηγό.
Το λογισμικό της οθόνης μπορεί να «τρέξει» όλες τις υπηρεσίες της Google Automotive, και φυσικά υποστηρίζει όλες τις λύσεις συνδεσιμότητας μέσω του OpenR Link. Περιλαμβάνει τα Android Auto και Apple CarPlay, μια λειτουργία αναζήτησης της Google και φυσικά τους Google Maps.
Σύμφωνα με τη Renault, η οθόνη διαθέτει το 90% των λειτουργιών που μπορεί να χρειαστεί ο οδηγός καθημερινά, είναι εύκολη στη χρήση όπως ένα smartphone, και θεωρείται από τη γαλλική εταιρεία μία από τις μεγαλύτερες καινοτομίες της των τελευταίων ετών στον τομέα της εν κινήσει ψηφιακής τεχνολογίας.
Η Renault είχε παρουσιάσει πρόσφατα τη σιλουέτα και το πρωτότυπο δοκιμών του νέου της C-SUV, που υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο ηλεκτρικό Megane E-TECH. Το Austral, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα διαθέτει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις με ήπια υβριδικά και full hybrid συστήματα κίνησης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ