Μεγάλη γερμανική εταιρεία κλείνει το ένα εργοστάσιο μετά το άλλο -Τι ακριβώς συμβαίνει

Zf factory

Από 11.000 έως 14.000 εργαζόμενοι, δηλαδή σχεδόν το 25% του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, θα χάσουν τη θέση τους μέσα στον επόμενο χρόνο, με την αιτία να είναι η στροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση.

Σεισμικές δονήσεις πλήττουν την ZF, έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε το κλείσιμο ορισμένων εργοστασίων της στη Γερμανία και μαζικές απολύσεις. Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση φαίνεται πως επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον κλάδο, με την ZF να βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρές προκλήσεις.

ZF apolyseis 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με πληροφορίες ειδησεογραφικών μέσων της Γερμανίας, η ZF έχει ήδη έτοιμη μια λίστα με τα εργοστάσια που πρόκειται να κλείσουν το συντομότερο δυνατό. Το διοικητικό συμβούλιο εξετάζει εξονυχιστικά 11 από τα 35 συνολικά εργοστάσιο του ομίλου, με στόχο την αξιολόγηση της ανταγωνιστικότητάς τους. Όπως αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας, "υπάρχουν ορισμένα σημεία που δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα και πρέπει να ληφθούν μέτρα για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας".

Η εταιρεία έχει ήδη προβεί σε απολύσεις πάνω από 1.000 εργαζομένων στη Γερμανία και συνολικά πάνω από 1.400 παγκοσμίως, μόνο μέσα στο τρέχον έτος. Ακόμα πιο δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις για το μέλλον, καθώς το διοικητικό συμβούλιο ανακοίνωσε μείωση 11.000 έως 14.000 θέσεων εργασίας μέσα στο επόμενο έτος, νούμερο που αντιστοιχεί στο 25% του ανθρώπινου δυναμικού.

ZF apolyseis

Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην αυτοκινητοβιομηχανία, με τα ηλεκτρικά οχήματα να απαιτούν λιγότερα εξαρτήματα. Η ZF, η οποία έχει επενδύσει σε εξαγορές και νέες τεχνολογίες, βρίσκεται αντιμέτωπη με υψηλά χρέη και πρέπει να πληρώνει στους οφειλέτες της πάνω από μισό δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ZF, με 169.000 εργαζόμενους σε 160 εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες, αποτελεί κολοσσό στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Κύριος μέτοχος του ομίλου είναι το Ίδρυμα Zeppelin από την πόλη Friedrichshafen, ενώ το 2023, ο όγκος των πωλήσεων έφτασε περίπου τα 46,6 δισεκατομμύρια ευρώ.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ