Γιατί «βρήκαν τοίχο» τα κινούμενα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό;

uber-self1

Η ασφάλεια αποτελεί ένα από τα κύρια προβλήματα που καθυστερούν την εξέλιξη των αυτοοδηγούμενων οχημάτων και αυξάνει το κόστος

Οι ανησυχίες για την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα του project των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό παραμένουν παρά τις επενδύσεις δισεκατομμυρίων από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Άλλωστε η ακύρωση του απόρρητου προγράμματος Titan της Apple καταδεικνύει., σύμφωνα με τους Financial Times, ότι ακόμα και για μια εταιρεία με τόσο άφθονους πόρους η εξέλιξη ενός αυτοοδηγούμενου οχήματος είναι εξαιρετικά ακριβή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η McKinsey έχει προβλέψει ότι έως το 2035 μπορεί να έχει δημιουργηθεί μια αγορά για ιδιωτικά επιβατικά αυτοδηγούμενα οχήματα με τζίρο 400 δισ. δολάρια.

Η ασφάλεια αποτελεί ένα από τα κύρια προβλήματα που καθυστερούν την εξέλιξη των αυτοοδηγούμενων οχημάτων και αυξάνει το κόστος. Η Δημοτική Υπηρεσία Μεταφορών του Σαν Φρανσίσκο κατέγραψε πάνω από 600 περιστατικά με αυτοοδηγούμενα οχήματα από τον Ιούνιο του 2022 ώς τον Ιούνιο του 2023.

Έρευνα της McKinsey που δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο, αποκαλύπτει ότι τα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών προβλέπουν ότι τα πρώτα ρομποταξί θα λανσαριστούν το 2030, δύο χρόνια αργότερα από ό,τι προβλεπόταν προηγουμένως. Ωστόσο, ο δρόμος αναμένεται να είναι μακρύς και δύσκολος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ