Γιατί η Bugatti παραδίδει τα νέα υπεραυτοκίνητά της... μεταχειρισμένα;

Γιατί η Bugatti παραδίδει την Centodieci μεταχειρισμένη 2022

Με 350 και πλέον χιλιόμετρα στο οδόμετρο τους παραδίδει η Bugatti τις ολοκαίνουργιες Centodieci στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους και υπάρχει λόγος γι' αυτό.

Χιλιάδες ώρες δοκιμών εξέλιξης για κάθε ένα εξάρτημα ξεχωριστά θα ήταν λογικά αρκετές για να παραδώσει ένας σοβαρός κατασκευαστής ένα μοντέλο από τη γκάμα του σε έναν αγοραστή χωρίς να χρειαστεί καν να γυρίσει το κλειδί της μίζας.

Η παραπάνω πρακτική που εφαρμόζεται στη συντριπτική πλειοψηφία των συμβατικών αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής δεν είναι ο κανόνας που ακολουθείται από τους κατασκευαστές hypercars. Πόσο μάλλον από την Bugatti και την εξωτική Centodieci, η παραγωγή της οποίας περιορίζεται στα μόλις 10 αντίτυπα και η αξία της έχει ήδη ξεπεράσει κατά πολύ την αρχική της τιμή που μετριέται σε εκατομμύρια ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πριν λοιπόν η Centodieci παραδοθεί στον ιδιοκτήτη της, ο Steve Jenny, ο πιο έμπειρος από τους δοκιμαστές της γαλλικής εταιρείας, περνάει το άκρως συλλεκτικό αυτοκίνητο των 1.600 ίππων από μια δοκιμασία που αρμόζει τόσο στο κύρος της Bugatti όσο και στις υπερεπιδόσεις του αυτοκινήτου με την τελική των 380 χλμ./ώρα και των 2,4 δευτερολέπτων για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα.

Έχοντας διανύσει περισσότερα από 350.000 χιλιόμετρα με τα υπεραυτοκίνητα των Γάλλων, ο Jenny γνωρίζει όσο κανένας άλλος στον κόσμο την πραγματική αίσθηση που πρέπει να δίνει μια Bugatti και είναι σε θέση να καταλάβει άμεσα τι χρειάζεται να διορθωθεί ή να ρυθμιστεί εκ νέου στην Centodieci ώστε να βρίσκονται όλα στην εντέλεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αεροδρόμιο κοντά στα κεντρικά της εταιρείας ο έμπειρος δοκιμαστής της Bugatti περνά την Centodieci από μία σειρά δυναμικών δοκιμών, στις οποίες περιλαμβάνονται η επίτευξη της τελικής ταχύτητα, φρένων «πανικού», σλάλομ με υψηλές ταχύτητες, ενώ ελέγχει παράλληλα και την ποιότητα της κατασκευής και του φινιρίσματος.

Αφού ο δοκιμαστής της Bugatti τελειώσει με όλες τις δοκιμές και δώσει την έγκρισή του για την άψογη λειτουργική κατάσταση της Centodieci, το γαλλικό hypercar επιστρέφει στο εργοστάσιο, όπου αλλάζει φίλτρο στο κιβώτιο και εξοπλίζεται με ολοκαίνουργιους τροχούς και ελαστικά, ενώ διορθώνονται και οι όποιες ατέλειες έχει εντοπίσει ο Jenny.

Έπειτα από αυτό ακολουθεί μια τελευταία «βόλτα» 50 περίπου χιλιομέτρων, ξανά για να επιβεβαιωθεί ότι όλα βρίσκονται στα στάνταρ απόδοσης που έχουν θέσει οι Γάλλοι και έπειτα το αυτοκίνητο παραδίδεται στον τυχερό ιδιοκτήτη του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ