Peugeot: Νέα σχεδίαση για τα μελλοντικά της μοντέλα

Peugeot Inception

Ο επικεφαλής Σχεδιασμού της Peugeot, Matthias Hossann, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η γαλλική εταιρεία δεν θα ακολουθήσει το δρόμο πολλών ανταγωνιστών -όπως η Renault- για την ηλεκτρική αναβίωση ιστορικών μοντέλων της.

Αντί της νεο-ρετρό αυτής φιλοσοφίας που εξαπλώνεται σε πολλούς ανταγωνιστές, όπως στη Renault -που αναβίωσε στην ηλεκτρική εποχή τα R5 και R4- και στη Ford -που αναβίωσε το όνομα Capri-, η Peugeot μένει πιστή στο φουτουριστικό σχεδιασμό των νέων μοντέλων της - αλλά με διακριτικές αναφορές στην πλούσια κληρονομιά της.

Peugeot Inception
Το πρωτότυπο Peugeot Inception
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο επικεφαλής Σχεδιασμού της γαλλικής εταιρείας, Matthias Hossann, δήλωσε στο βρετανικό περιοδικό Autocar ότι η Peugeot δεν σκοπεύει να υιοθετήσει μια σχεδιαστική προσέγγιση βασισμένη στη νοσταλγία.

Τα σχόλιά του φαίνεται να επιβεβαιώνουν οριστικά ότι το πρωτότυπο E-Legend του 2018 δεν έχει καμία πιθανότητα να φτάσει στην παραγωγή με οποιαδήποτε μορφή, και ότι η επιρροή του στα μελλοντικά μοντέλα θα είναι ελάχιστη.

Σχεδιασμένο για τον εορτασμό της 50ης επετείου του εμβληματικού Peugeot 504, το E-Legend ήταν μια έντονα ρετρό δημιουργία που εισήγαγε αρκετά χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία για τη σημερινή γκάμα της Peugeot, αλλά δεν έφτασε ποτέ στις εκθέσεις.

Ενώ τα τρέχοντα αυτοκίνητα της Peugeot επηρεάζονται από το πρωτότυπο στα φωτιστικά τους σήματα και τις δυναμικές αναλογίες, ο σχεδιασμός τους είναι πιο φουτουριστικός παρά ρετρό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τον Hossann, η κληρονομιά μπορεί να διαδραματίσει ρόλο στο μέλλον της μάρκας: «Πιστεύω ότι μερικές φορές είναι καλό να κάνεις ρετρό σχεδιασμό όταν πρέπει να επανεκκινήσεις μια μάρκα, γιατί δημιουργεί μια ιδιαίτερη έμφαση για αυτήν σε κάποιο σημείο. Δεν νομίζω ότι αυτό ισχύει αυτή τη στιγμή για την Peugeot», τόνισε.

Όπως αποδεικνύεται από το ριζοσπαστικό πρωτότυπο Inception -που αναμένεται να επηρεάσει έντονα τον διάδοχο του 508- τα μελλοντικά μοντέλα της Peugeot θα είναι εντυπωσιακά, φουτουριστικά, σχεδιασμένα να κάνουν την εικόνα της εταιρείας όσο το δυνατόν πιο αναγνωρίσιμη και διακριτή - αντλώντας παράλληλα επιρροές από τα 214 χρόνια της ιστορίας της.

«Αυτό που δείχνουμε με το Inception, είναι ότι η Peugeot αποτελεί μία από τις παλαιότερες μάρκες αυτοκινήτων στον κόσμο, αλλά ταυτόχρονα είμαστε στραμμένοι προς το μέλλον. Όταν σχεδιάζουμε ένα Peugeot ως ομάδα, λέμε 'ας εφεύρουμε πραγματικά το μέλλον', αλλά ταυτόχρονα έχουμε γερά θεμέλια. Έχουμε μια φανταστική ιστορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν λέω ότι δεν θα κοιτάξουμε ποτέ την ιστορία μας -και το E-Legend είναι το τέλειο παράδειγμα- αλλά ταυτόχρονα, πώς μπορούμε να το αναστρέψουμε σε κάτι που, στο τέλος, είναι πραγματικά φουτουριστικό; Αυτό νομίζω ότι είναι η κύρια πρόκληση», πρόσθεσε ο Hossann.

Και κατέληξε λέγοντας ότι τα αποκλειστικά νοσταλγικά σχέδια μπορεί να είναι «επικίνδυνα για μια μάρκα» και ότι είναι σημαντικό για την Peugeot να δείξει ότι «μπορεί πάντα να επανεφευρίσκει» τον εαυτό της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ