Γιατί η Rolls-Royce γυρίζει την πλάτη στην υβριδική τεχνολογία

Rolls-Royce Ghost

Η Rolls-Royce, η υπερπολυτελής εταιρεία του ομίλου BMW, δεν κάνει κανένα σχέδιο για μελλοντικά υβριδικά αυτοκίνητα. Διαβάστε ποιος είναι ο λόγος.

Παρά το γεγονός ότι η Rolls-Royce σχεδιάζει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της με ορίζοντα το 2030, αφήνοντας όμως ένα παράθυρο θερμικών κινητήρων για όποιον πελάτη της το επιθυμεί, δεν είναι διατεθειμένη να περάσει από το ενδιάμεσο «σκαλοπάτι» - δηλαδή από την υβριδική τεχνολογία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος είναι ότι η εταιρεία κρίνεις πως η λειτουργία ενός υβριδικού συστήματος δεν μπορεί να εξασφαλίσει απρόσκοπτα την απόλυτη άνεση και ποιότητα κύλισης που χαρακτηρίζουν διαχρονικά τις βρετανικές λιμουζίνες.

Το επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Chris Brownridge, λέγοντας πως η εταιρεία δεν έχει οραματιστεί τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας διότι αυτή θα μπορούσε να χαλάσει τη «βελούδινη» λειτουργία και την αβίαστη ισχύ που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της μάρκας.

Η Rolls-Royce αποδίδει στις δύο τελευταίες αρετές των αυτοκινήτων της τον όρο "Waftability", εξηγώντας πως παραπέμπει στο αίσθημα της απρόσκοπτης ροής στον δρόμο με ελάχιστη προσπάθεια, όπου η ανάρτηση, η επιτάχυνση και η ηχομόνωση κάνουν τους επιβάτες να αισθάνονται σαν να αιωρούνται.

Αντίθετα με τα υβριδικά, όμως, η R-R φαίνεται σίγουρη ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι το μέλλον της. Αυτή τη στιγμή διαθέτει μόνο ένα ηλεκτρικό όχημα, τη Spectre, αλλά σύντομα θα ακολουθήσει ένα μεγάλο crossover και ο ηλεκτρικός διάδοχος της Phantom.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία σχεδιάζει να σταματήσει την παραγωγή μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2031, αλλά ο Brownridge δήλωσε ότι αυτή η ημερομηνία είναι ευέλικτη.

Σε αντίθεση με πολλούς παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων που επικεντρώνονται στην αύξηση του όγκου πωλήσεων, η Rolls-Royce έχει την πολυτέλεια να μην τη βαραίνουν τέτοιες υποχρεώσεις.

Πούλησε περίπου 6.000 αυτοκίνητα το 2023 και, σύμφωνα με τον Brownridge, δεν έχει στόχο να αυξήσει αυτόν τον αριθμό. Αντίθετα, εστιάζει στην "αύξηση της αξίας για τους πελάτες" της, βελτιώνοντας την όλο και πιο εκτενή εξατομίκευση των νέων οχημάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην περίπτωση του ηλεκτρικού Spectre, για παράδειγμα, το 75-80% των πρώτων παραγγελιών περιλάμβανε ευρύτατες επιλογές εξατομίκευσης. Αυτό ανεβάζει τη μέση τιμή του μοντέλου κατά τουλάχιστον 30%, δηλαδή πάνω από τις 500.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ